راهنمای خرید

دانگل ۴G خوش قیمتی که همه کاربران را راضی می‌کند

دی‌لینک DWR-910M مودم همراهی برای اتصال همیشه به اینترنت است

اگر یک لپ‌تاپ یا پی‌سی دارید و باید به اینترنت وصل شود و حوصله رفتن سراغ اینترنت ADSL را ندارید یا نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خرید یک مودم جیبی کنید؛ ساده‌ترین راه‌حل پیش پای شما، خرید یک دانگل فورجی سیم‌کارتی مانند دی‌لینک DWR-910M است.

این دانگل کوچک که به اندازه یک انگشت دست است؛ از طریق درگاه USB 2.0 به لپ‌تاپ یا پی‌سی وصل می‌شود و شما یک سیم‌کارت روی آن می‌اندازید و تمام. اینترنت موبایل روی دستگاه شما به اشتراک گذاشته شده است و تازه می‌توانید چند دستگاه دیگر را هم از طریق وای‌فای به اینترنت وصل کنید.

در واقع، دی‌لینک DWR-910M یک مودم همراه و جیبی است که به طور مستقل از دستگاه کار نمی‌کند و حتما باید به لپ‌تاپ، پی‌سی یا دستگاه دیگری مانند تلویزیون وصل باشد.

بیشتر بخوانید: ۵ مودم دانگل ۴G برتر بازار ایران

دی‌لینک DWR-910M در رده LTE Cat 4 با حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت است. برای نصب و راه‌اندازی، نیازی به تنظیمات خاصی ندارد و همه‌چیز درون این دانگل قرار گرفته است.

دانگل 4G دی لینک

این دانگل جذاب که از کیفیت ساخت نسبتا بالایی هم برخوردار است و در آنتن‌دهی و سرعت اینترنت می‌تواند هر کاربری را راضی کند؛ از شبکه‌های ۴G LTE و ۳G و +HSPA و WCDMA و GSM و GPRS و EDGE پشتیبانی می‌کند و از طریق پنل مدیریتی تحت وب می‌توان تنظیمات مورد نیاز روی آن را انجام داد؛ از جمله اینکه از فون‌بوک و SMS پشتیبانی می‌کند.

مودم دی‌لینک DWR-910M با هر سیم‌کارت و اپراتوری در ایران کار می‌کند و همین موضوع به یک مزیت بزرگ برای آن تبدیل شده است. شاید شما یک مودم جیبی با قیمت ۲ میلیون تومان بخرید ولی نتوانید هر سیم‌کارتی روی آن بیندازید و به اینترنت وصل شوید ولی روی مودم دانگل دی‌لینک DWR-910M می‌توانید سیم‌کارت همراه اول را بگذارید و اگر آنتن‌دهی خوبی نداشت؛ دربیاورید و سیم‌کارت ایرانسل را امتحان کنید یا سراغ سیم‌کارت رایتل و شاتل بروید.

دانگل 4G دی لینک

اصولا افرادی که فقط یک یا دو دستگاه دارند و باید به اینترنت وصل کنند؛ خرید دانگل فورجی برایشان به صرفه‌تر است تا اینکه مودم همراه مستقل یا مودم رومیزی با قیمت‌های بالاتر خریداری کنند.

در حال حاضر، قیمت دانگل فورجی دی‌لینک DWR-910M نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان است ولی کمترین مودم ۴G مستقلی که بخواهید خریداری کنید؛ بالای ۱ میلیون تومان قیمت دارد.

سرعت دانگل‌های سیم‌کارتی کمتر از سرعت اینترنت موبایل گوشی‌ها است ولی باید در نظر بگیرید که دیگر نیازی نیست گوشی موبایل شما همیشه به اینترنت وصل باشد و هات‌اسپات آن روشن بماند و مدام شارژ باتری خالی کند.

اگر چند دستگاه در خانه دارید که باید به اینترنت وصل شوند؛ باز این دانگل جوابگو است و می‌تواند تا ۸ دستگاه را به وای‌فای وصل کند ولی پیشنهاد می‌کنیم این کار را نکنید و یک مودم جیبی مستقل از دستگاه و بدون USB بخرید؛ چرا که هم قوی‌تر هستند و هم سرعت بهتری به شما می‌دهند.

خرید دانگل فورجی دی‌لینک DWR-910M


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا