راهنمای خرید

بسته‌های اینترنت مقرون‌به‌صرفه همراه اول

بسته اینترنت مقرون به صرفه به بسته‌ای گفته می‌شود که حجم بالاتری در مدت زمان مصرف بیشتری با قیمت پایین‌ترین داشته باشد.

غالب کاربران دنبال همین بسته‌ها هستند تا بتوانند بیشتر دانلود کنند؛ همیشه در شبکه‌های اجتماعی انلاین باشند و هزینه کمتری بپردازند.

البته، برای هر کاربر یک بسته اینترنت می‌تواند تعادلی میان حجم، مدت زمان و قیمت برقرار کند.

شاید برای یک کاربر بسته ۱۰ گیگابیت ۱ ماهه بهتر از ۲۰ گیگابیت ۱ ماهه باشد حتی اگر بسته دوم بسیار ارزان‌تر تمام شود.

به هر حال، ما با بررسی بسته‌های اینترنت نوترینوی همراه اول در هر رده و دسته، بهترین بسته‌های مقرون به صرفه‌ای که می‌توان خریداری کرد را برایتان فهرست کردیم.

گفتنی است تمام این بسته‌ها از طریق سایت MCI به طور آنلاین قابل خریداری هستند یا اینکه با گرفتن کد دستوری آن‌ها، فعال می‌شوند.

کوتاه مدت

بسته‌های نوترینو کوتاه مدت بسیار متنوع هستند و از چند صد مگابایت شروع شده و تا چند گیگابایت هفت روزه یافت می‌شود ولی غالبا به نسبت بسته‌های یک ماهه گران‌تر هستند.

پیشنهاد می‌کنیم جز در صورت ناچاری سراغ این بسته‌ها نروید. بسته‌های ۷ روزه هم بهتر از بسته‌های ۱ روزه هستند. می‌توانید بسته‌ زیر را برای نیازهای چند روزه خود خریداری کنید:

۶ گیگابایت هفت روزه: ۱۹.۵۰۰ تومان با کد #۲۲۵۵*۱۰۰*

یک ماهه روزانه

در بسته‌های روزانه اینترنت نوترینو، می‌توان بسته‌های ۱ گیگابایت تا ۱۵ گیگابایت مشاهده کرد.

هرچقدر حجم بسته بالاتر برود؛ به صرفه‌تر است. یعنی خرید بسته‌های با حجم ۵ گیگابایت به بالا بسیار به‌صرفه‌تر از خرید بسته‌های با حجم‌های ۱ و ۲ و ۴ گیگابایت است. ما سه بسته زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

۷ گیگابایت سی‌روزه(۷۰۰ مگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه): ۲۴.۴۰۰ تومان با کد #۲۳۴*۱۰۰*

۱۰ گیگابایت سی‌روزه(۱ گیگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه): ۲۹.۴۰۰ تومان با کد #۲۳۵۱*۱۰۰*

۱۵ گیگابایت سی‌روزه(۱.۵ گیگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه): ۳۶.۹۰۰ تومان با کد #۲۳۵۴*۱۰۰*

بلندمدت

بسته‌ها از دو ماهه تا یک ساله هستند. باز هم استراتژی انتخاب بسته‌های با حجم بالاتر و مدت زمان طولانی‌تر بهتر است و برای کاربران پر مصرف مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

مثلا انتخاب بسته ۲۵ گیگابایت ۴ ماهه به قیمت ۷۸ هزار تومان بسیار بهتر از ۱۰ گیگابایت ۴ ماهه به قیمت ۴۲ هزار تومان است.

البته، حجم مصرفی شما بسیار مهم است و اگر واقعا در ماه حدود ۲ الی ۳ گیگابایت مصرف اینترنت دارید؛ نیازی نیست حجم بیشتر و در نتیجه پول بیشتری هزینه کنید.

بسته ۵۰ گیگابایت ۶ ماهه با قیمت ۱۱۹ هزار تومان هم می‌تواند گزینه خوبی باشد تا هر ماه حدود ۸ گیگابایت اینترنت داشته باشید.

در بسته‌های یک ساله، شاهد حجم‌های ۳۰، ۴۵ و ۷۰ گیگابایت هستیم. براساس نیاز حجمی خود یک بسته را انتخاب کنید. پس پیشنهادهای ما به قرار زیر است:

۳۵ گیگابایت سه ماهه: ۷۹ هزار تومان با کد #۲۴۲۵*۱۰۰*

۲۵ گیگابایت چهار ماهه: ۷۸ هزار تومان با کد #۲۴۳۳*۱۰۰*

۵۰ گیگابایت شش ماهه: ۱۹ هزار تومان با کد #۲۴۴۳*۱۰۰*

۴۵ گیگابایت یک ساله: ۱۱۲ هزار تومان با کد #۲۴۵۲*۱۰۰*

۷۰ گیگابایت یک ساله: ۱۵۹ هزار تومان با کد #۲۴۵۳*۱۰۰*

نامحدود شبانه

کلا اگر اهل دانلود یا استریم ویدیو و بازی هستید؛ بهتر است سراغ بسته‌های شبانه همراه اول بروید و براساس نیازتان و مصرف اینترنت‌تان یک بسته را انتخاب کنید.

این بسته‌ها ارزان‌تر از بسته‌های روزانه هستند و با حجم‌های بالایی عرضه می‌شوند. به نظر ما دو بسته زیر برای پرمصرف‌ها عالی هستند:

۲ تا ۷ بامداد سی‌روزه نامحدود (سیاست مصرف منصفانه: ۱۸۰ گیگابایت): ۹.۹۰۰ تومان با کد #۲۲۳۱*۱۰۰۰*

۱ بامداد تا ۱۱ صبح سی‌روزه نامحدود (سیاست مصرف منصفانه: ۴۵۰ گیگابایت): ۱۹.۹۰۰ تومان با کد #۲۲۳۲*۱۰۰۰*

صبحانت

بسته اینترنت صبحانت بسته‌ای است که بین ساعت‌های ۶ صبح الی ۱۲ ظهر قابل استفاده است. تمام بسته‌های صبحانت همراه اول جالب به نظر می‌ٰسند ولی بسته زیر وسوسه‌انگیز است:

۱۲ گیگابایت سی‌روزه (صبحانت: ۶ صبح تا ۱۲ ظهر): ۱۰ هزار تومان با کد #۲۷۲۴*۱۰۰۰*

شبانت

بسته شبانت برای مصرف اینترنت از ساعت ۲ الی ۷ صبح است. این بسته‌ها در حجم‌های ۱، ۶ و ۱۲ گیگابایت ارایه شدند که بسته ۱۲ گیگابایت آن بسیار خوب است:

۱۲ گیگابایت سی‌روزه (شبانت: ۲ تا ۷ صبح): ۵.۹۰۰ تومان با کد #۲۷۱۳*۱۰۰۰*


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫4 دیدگاه ها

    1. همراه اول یک سری بسته ارزان‌قیمت و به صرفه دارد که فقط با شماره‌گیری کدهای USSD و فعال‌سازی به صورت شانسی در دسترس هستند

  1. میشه لطفا بفرمائید پس چرا بعد از اینهمه توضیحاتی که دادید من هم با ذوق و شوق وقت گذاشتم خوندم پس چرا هیچکدوم از کدهای اینترنتهای‌‌‌ بصرفه اتون درست نیست هر کدوم رو که وارد کردم پیغام اومد که کد وارده نادرست میباشد چرا علتش چیه همش سر کاریه یعنی همراه اول نباید یبار کار خوب انجام بده محض رضای خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. دوست عزیز سلام
      اگر با خواندن این مطلب اذیت شدید؛ عذرخواهی می‌کنیم
      واقعیت این است که این مطلب مال دو سال پیش است در حالی‌که همراه اول و ایرانسل هر ماه بسته‌های خود را تغییر می‌دهند و به ویژه در چند وقت اخیر همه بسته‌های مقرون به صرفه را حذف کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا