راهنمای خرید

آغاز فروش مودم FD-M40 روی سایت رسمی ایرانسل با قیمت ۶۵۰ هزار تومان

ایرانسل در اطلاعیه‌ای به طور رسمی فروش دوباره مودم FD-M40 را روی سایت خود آغاز کرد. این مودم با قیمت ۶۵۰.۹۰۰ هزار تومان به همراه یک سیم‌کارت و بسته انتخابی اینترنت به فروش می‌رسد.

مودم FD-M40 در رده Cat4 با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت برای کاربرانی که می‌خواهند یک مودم قابل حمل و سبک داشته باشند و از اینترنت فورجی ایرانسل استفاده کنند؛ بسیار مناسب است.

روی این مودم یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعتی قرار دارد و به طور همزمان از ۱۰ کاربر و دستگاه برای اتصال به وای‌فای پشتیبانی می‌کند. وای‌فای این مودم قابل حمل از نوع تک بانده روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و سرعت ۳۰۰ مگابیت است.

این مودم دارای یک صفحه‌نمایش LCD برای نمایش اطلاعات و آنتن‌های موبایل و وای‌فای داخلی است. در برخی فروشگاه‌ها و سایت‌ها این مودم با نام FD-M40 B1 نیز معرفی شده است.

مودمی که شرکت ایرانسل ارایه می‌دهد، قفل شده یا اصطلاحا لاک شده است و فقط از سیم‌کارت و اینترنت همین اپراتور پشتیبانی می‌کند.

انتخاب بسته همراه ای مودم به اختیار کاربر است. ایرانسل سه بسته ۷۰ گیگابایت سه ماهه، ۷۵ گیگابایت شش ماهه و ۸۵ گیگابایت یک ساله برای انتخاب ارایه کرده است تا کاربر هریک از آن‌ها را متناسب با نیاز و مصرف اینترنت خود انتخاب و خرید کند.

با توجه به افزایش قیمت مودم‌های همراه فورجی در ماه‌های اخیر، خرید مودم fd-m40 با قیمت ۶۵۰ هزار تومان به‌صرفه و اقتصادی است. به‌ویژه اینکه یک سیم‌کارت ایرانسل و ۷۰ گیگابایت اینترنت رایگان نیز دریافت خواهید کرد.

برای خرید این مودم می‌توانید به فروشگاه رسمی ایرانسل مراجعه کنید.

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا