مودم 4G

مودم روتر همراه ۴G و پاوربانک شیائومی با تخفیف ۸۰ هزار تومانی

شرکت شیائومی که با اسمارت‌فون‌هایش بیشتر معروف شده است؛ چندین دستگاه شبکه ترکیبی مانند همین محصول مودم روتر/پاوربانک دارد. این محصول هم اینترنت همراه را برای شما روی وای‌فای به اشتراک می‌گذارد و هم می‌تواند یا شارژ و پاوربانک برای گوشی و تبلت شما باشد. دستگاه جالبی به نظر می‌رسد. 

Xiaomi ZMI MF855 از شبکه‌های موبایل ۴G و ۳G پشتیبانی می‌کند؛ یک روتر بی‌سیم وای‌فای ۸۰۲.۱۱n است و پاوربانک ۷۸۰۰ میلی‌آمپری محسوب می‌شود. سرعت دانلود روی این مودم حداکثر ۱۲۰ مگابیت و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت است و می‌تواند ۵۰ ساعت فعالیت مداوم داشته باشد. 

یک شیار سیم‌کارت میکرو و دو درگاه USB و MicroUSB برای اتصال دستگاه‌های دیگر به پاوربانک دارد. کاربران زیادی از این محصول استفاده کرده و راضی بودند و آن را به دیگر کاربران پیشنهاد داده‌اند. در سایت دیجی‌کالا جزو محصولات ویژه است و ۴۰ نفر پیشنهاد خرید داده‌اند. 

در حالی که این محصول روی سایت‌های دیگر قیمتی حدود ۲۹۹ هزار تومان دارد؛ می‌توانید از سایت بامیلو به قیمت ۲۱۸ هزار تومان خرید کنید:

نام محصول Xiaomi ZMI MF855
قیمت بازار ۲۹۹.۰۰۰  تومان
قیمت با تخفیف ۲۱۸.۰۰۰ تومان
خرید آنلاین  سایت بامیلو

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام ممنون از مطالب مفیدتون
    از کمپانی شیائومی یک مودم روتر/پاوربانک جدید تر هم معرفی شده مدل ZMI MF885 که از این مدل بهتر هست به دلیل پاوربانک قوی تر ولی مثل همین مدل از قابلیت شبکه ۴.۵G پشتیبانی نمیکنه به همین دلیل میخواستم اگر میتونید یه راهنمایی بکنید که اون مدل مودم شیائومی بهتر هست یا مودم FD-M60 ایرانسل که از ۴.۵G پشتیبانی میکنه ولی چون دیدم سرعت ۴G و ۴.۵G ایرانسل تفاوت خیلی زیادی نداشتن الان نمیدونم که هزینه بیشتری برای شبکه ۴.۵G بکنم یا نه ؟

  2. من این مودم رو حدود ۲ سال هست دارم استفاده می کنم و مزیت اصلی اش اینه که وابسته به اپراتور نیست و شما می تونین هرسیم کارتی رو توش بزارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا