مودم 4G

مودم وای‌فای ۳G قابل حمل هواوی با پشتیبانی از ده کاربر همزمان

اگرچه این روزها همه به دنبال مودم‌های ۴G هستند ولی هنوز مودم‌های ۳G طرفداران و مصرف‌کنندگان خاص خود را دارند. به‌خصوص اگر با وای‌فای ۸۰۲.۱۱n نیز همراه باشند. هواوی چندین مدل مودم ۳G قابل حمل دارد که یک نمونه آن Power-Fi E8231 است. 

این مودم ۳G از طریق درگاه USB به راحتی متصل می‌شود و مجهز به وای‌فای روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. ده کاربر به طور همزمان می‌توانند به این مودم متصل شوند و از اینترنت موبایل به اشتراک گذاشته شده سود ببرند. 

سرعت مودم روی شبکه‌های موبایل برابر دانلود ۲۱.۶ مگابیت و آپلود ۵.۷۶ مگابیت است. سه آنتن داخلی دارد و روی وای‌فای سرعت ۱۵۰ مگابیت را به نمایش می‌گذارد. این مودم بسیار سبک است و تنها ۳۰ گرم وزن دارد. مزیت ویژه این دستگاه برخورداری از امکانات و قابلیت‌های یک روتر بی‌سیم وای‌فای است و به شما اجازه می‌دهد با اتصال به پنل مدیریتی؛ پیکربندی دلخواه خود را انجام دهید. این روتر با قیمت ۱۱۴ هزار تومان روی سایت بامیلو برای خرید عرضه می‌شود. 

نام محصول Huawei Power-Fi E8231
قیمت بازار ۱۳۹.۰۰۰  تومان
قیمت با تخفیف ۱۱۴.۰۰۰ تومان
خرید آنلاین سایت بامیلو

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا