اخبار ایران

همراه اول تعرفه ارتباطات اربعین ۹۸ را اعلام کرد: کاهش تعرفه‌ها و بسته اینترنت هدیه ۲۰ مگابایت

همراه اول به طور رسمی تعرفه تماس رومینگ بین‌الملل شامل «مکالمه»، «پیامک» و «اینترنت همراه» مشترکان خود در عراق را کاهش داد.

براساس اطلاعیه‌ای که امروز از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار منتشر شد؛ از روز سه شنبه ۱۶ مهر تا روز جمعه ٣ آبان ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه‌ای ٣٢٠٠ تومان، مکالمه دریافتی و تماس با شماره عراقی دقیقه‌ای ۲۱۰۰ تومان، ارسال پیامک ٩٠٠ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۸۵۰ تومان محاسبه می‌شود.

پیش از این، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران ۴۵٠٠ تومان، دریافت مکالمه دقیقه‌ای ۳۰۰۰ تومان، ارسال پیامک ١۵٠٠ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۲۳۰۰ تومان بود.

همراه اول اعلام کرده است روشن کردن گوشی تلفن همراه در خاک عراق هیچ‌گونه هزینه‌ای نداشته و دریافت پیامک نیز رایگان است.

خبر مهم دیگر همراه اول به زائران اربعین حسینی، هدیه بسته‌های اینترنت همراه ۲۰ مگابایتی دو روزه است.

همچنین اپراتور اول جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین، چهار بسته اینترنت مقرون به صرفه تدارک دیده است؛ این بسته های متنوع یک روزه و هفت روزه با حجم ١٠٠ مگابایت تا یک گیگابایت ارائه شده که مشخصات بسته ها و نحوه فعالسازی در پرتال همراه اول قابل مشاهده است.

همراه اول می‌گوید در مرزها وای‌فای رایگان در اختیار زائران اربعین قرار می‌دهد و ظرفیت‌های شبکه‌های نسل دو، نسل سه و نسل چهار خود را افزایش داده است تا انبوه جمعیت زائر امام حسین (ع) بتوانند به راحتی مکالمه و اینترنت داشته باشند.

در اربعین امسال همراه اولی ها می توانند با استفاده از سرویس رایگان «اعلام وضعیت»، بدون نیاز به اینترنت از طریق شماره گیری «ستاره ٧٢٧٢ مربع» وضعیت خود را در سیستم ثبت کرده تا دیگر زائران و آشنایان بتوانند از وضعیت شان در هر لحظه مطلع شوند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا