اخبار ایران

مدیرعامل همراه اول تغییر کرد: مهدی اخوان بهابادی به برج همراه رفت

قطار تغییرات مدیرعامل‌های اپراتورها به برج همراه رسید تا مهدی اخوان بهابادی جانشین حمید فرهنگ شود.

روابط عمومی شرکت همراه اول با اعلام این خبر، گفت که در جلسه امروز ۹ آذرماه هیئت مدیره ارتباطات سیار، مهدی اخوان بهابادی که پیش از این رئیس هئیت مدیره همراه اول را بر عهده داشت به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شده است.

حمید فرهنگ در ۲۴ دی ماه ۹۶ مدیرعامل شرکت همراه اول شده بود و اکنون در کمتر از دو سال جای خودش را به مهدی اخوان بهابادی داد.

اخوان بهابادی در کارنامه خود دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین و عضویت در هیئت مدیره همراه اول را دارد. او ستادیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه تهران است.

همچنین او برای مدتی معاونت آموزش، پژوهش و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعدش سرپرست مرکز تحقیقات مخابرات ایران بود.

مهدی اخوان بهابادی فرد کارآزموده و باتجربه‌ای در حوزه مخابرات و ارتباطات است. سمت‌های زیادی که داشته و حضور در جایگاه‌ها و حوزه‌های مختلف وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی باعث شده به خوبی روی کار اپراتورها تسلط داشته باشد.

باید دید او این تجربه را چگونه در همراه اول خرج می‌کند یا چگونه چالش‌های این اپراتور بزرگ موبایل در کشور را رفع خواهد کرد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا