اخبار ایران

مودم‌های نزتک توسط شرکت «هایپرسل» در ایران تولید می‌شوند و گارانتی تعویض ۳۶ ماهه دارند

شرکت هایپرسل طی ایمیلی درباره برند «نزتک»، مودم‌های ۴G عرضه شده در ایران و گارانتی آن‌ها توضیحاتی ارائه داده است.

در سایت شبکه‌چی مودم نزتک NZT-۹۹C را بررسی کردیم که اتفاقا یک مودم همراه جالب دو سیم‌کارته به همراه قابلیت‌های پاوربانک و تقویت‌کننده وای‌فای است.

این مودم و دیگر مودم‌های نزتک در بازار با استقبال خوبی روبرو شده ولی درباره برند و شرکت سازنده و عرضه‌کننده آن‌ها در ایران ابهامات و سوءتفاهماتی وجود داشت. چون «Naztech» یک برند امریکایی است و عرضه مودم‌های آن در ایران آن هم در زمان تحریم‌ها جای تعجب داشت.

امروز شرکت هایپرسل با ارسال ایمیل رسمی برای سایت شبکه‌چی، توضیحاتی درباره این برند و مودم‌های نزتک و گارانتی و پروانه ساخت آن‌ها در ایران داده است.

به گفته سایت هایپرسل، مودم‌های نزتک توسط شرکت امریکایی نزتک و سفارش شرکت هایپرسل تولید و عرضه شدند:

«مودم‌های همراه نزتک در ابتدا توسط شرکت نزتک آمریکا به سفارش شرکت هایپرسل به صورت اختصاصی جهت ارائه در بازار ایران (Iran Exclusive) طراحی و تولید گردید. متاسفانه در پی احیای مجدد تحریم ها، تولید و واردات این محصول متوقف شد.»

هایپرسل می‌گوید با بازمهندسی و بازتولید این مودم‌ها در ایران و دریافت پروانه ساخت و بهره‌برداری از وزارت سمت، تولید این مودم‌ها را برای کاربران ایرانی ادامه داده است:

شرکت هایپرسل با به کارگیری دانش بومی و همکاری با شرکت دانش بنیان اندیشه الکترونیک پردیس پارسیان به صورت انحصاری اقدام به بازتولید این مودم‌ها نموده است. هم‌اکنون این مودم‌ها با نام تجاری نزتک با شماره ثبت ۲۲۷۶۸۷ – ۰۶/۰۲/۱۳۹۴ و پروانه بهره‌برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت به شماره ۴۹۶۱۳۶۵۷۳۰۲ تولید می‌گردند تا در دسترس کاربران گرامی قرار گیرند. کلیه مودم‌های نزتک در سامانه همتا رجیستر شده و از کلیه اپراتورهای همراه پشتیبانی می‌کنند.

در سایت هایپرسل ایران به طور رسمی اعلام شده این مودم‌ها ۳۶ ماه گارانتی تعویض دارند. 

در حال حاضر، چهار مودم نزتک در بازار ایران عرضه می‌شوند که مدل‌های ۶۶۳۰، ۷۷۳۰، ۸۸۳۰ و ۹۹۳۰ هستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

یک دیدگاه

  1. سلام
    من از مودم ۷۷ سی استفاده کردم فوق العاده است واقعا سرعت بالا و کیفیت خوب و‌خیلی خوشدست خیلی باریکه و تو کیفم جا میشه
    گارانتی آش هم عالی هست هر وقت زنگ زدم جواب دادن و پیگیری کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا