اخبار ایران

اینترنت رایتل در اتوبوس‌های شهر مشهد مقدس

۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری مشهد مقدس به اینترنت رایتل مجهز می‌شوند.

به گزارش نشریه پیوست، دیروز (۱۲ اسفند) تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت رایتل و شهرداری مشهد به امضا رسید تا مسافران اتوبوس‌های شهری مشهد مقدس به اینترنت موبایل دسترسی داشته باشند.

براساس این تفاهم‌نامه که به امضای محمدرضا کلائی شهردار مشهد و یاسر رضاخواه مدیرعامل شرکت رایتل رسیده است؛ قرار است در فاز اول ۱۴۰۰ اتوبوس به اینترنت وای‌فای مجهز شوند.

یاسر رضاخواه در مراسم امضای تفاهم‌نامه با اشاره به اهداف این شرکت در خدمات‌رسانی به هموطنان در نقاط مختلف کشور، گفت: «بهره‌مندی مردم از خدمات کیفی اینترنت همواره مدنظر شرکت رایتل بوده و در این زمینه طی جلسات کارشناسی که با شرکت اتوبوسرانی شهرداری مشهد برگزار شد، برای تجهیز ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به اینترنت وای‌فای در گام اول، اعلام آمادگی کردیم.»

به گفته یاسر رضاخواه، اینترنت وای‌فای درون اتوبوس برای استفاده گردشگران، زائرین و مسافراتی است که نیاز به خدمات آنلاین دارند و باید کارهای خود را از طریق اینترنت دنبال کنند.

گفتنی است اینترنت وای‌فای در برخی مسیرهای اتوبوسی شهر تهران نیز ارائه شده است و یک سرویس شهری مرسوم در شهرهای پیشرفته دنیا است. مسافران اتوبوس در زمان مدت حضور خود را این ناوگان، می‌توانند به وای‌فای عمومی و رایگان وصل شده و خود را آنلاین نگه دارند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا