اخبار ایران

۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان تعلق گرفت؛ جزئیات ثبت‌نام و دریافت این بسته اینترنت

در ادامه تخصیص بسته‌های اینترنت رایگان برای اقشار مختلف مردم در دوران کرونا، دیروز وزیر ارتباطات از بسته اینترنت رایگان ۶۰ گیگابایتی ویژه معلمان خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود جزئیات بسته ۶۰ گیگابایت اینترنت معلمان را منتشر کرد.

به گفته وزیر ارتباطات، معلمان عزیر برای ثبت‌نام و دریافت بسته اینترنت ۶۰ گیگابایت رایگان خود باید وارد سایت ictgifts.ir شده و بعد روی گزینه «هدیه معلمان» کلیک کنند.

در صفحه بعدی توضیحاتی درباره این بسته اینترنت رایگان ویژه معلمان داده شده است. از جمله اینکه این بسته به منظور استفاده برای آموزش مجازی به معلمان تعلق گرفته است و معلمانی که تا کنون ثبت‌نام نکردند؛ این فرصت را دارند تا ۲۰ اسفند ماه در سامانه وزارت ارتباطات ثبت‌نام و بسته اینترنت هدیه جدید را دریافت کنند.

همین‌طور، معلمانی که پیش‌تر ثبت‌نام کردند ولی اکنون می‌خواهند شماره موبایل خود را تغییر و اصلاح کنند؛ فرصت دارند دوباره ثبت‌نام کرده و شماره گوشی جدید خود را جایگزین شماره موبایل قبلی خود کنند.

در ادامه و صفحه بعد هم شرایط و ضوابط استفاده از این بسته اینترنت درج شده است. این بسته فقط به معلمانی که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش باشند؛ تعلق گرفته و باید نام معلم با صاحب خط یکی باشد.

در نهایت، معلمان عزیز باید کد ملی، شماره تلفن همراه و کد امنیتی را برای ثبت‌نام در سامانه وزارت ارتباطات برای اینترنت هدیه، ثبت کنند.

در این وب‌سایت اشاره شده که ممکن است این بسته با کمی تاخیر روی بسته اینترنت اپراتور موبایل متقاضیان ثبت شود. وزیر ارتباطات در استوری اینستاگرامی خود تاکید کرده که زمان ثبت‌نام فقط تا چهارشنبه، ۲۰ اسفند ماه است.

تا کنون، وزارت ارتباطات برای گروه‌های مختلفی از جمله دانشجویان و طلبه‌ها، اساتید دانشگاه، معلمان وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه و مدارس اینترنت‌های هدیه اختصاص داده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا