اخبار ایران

رایتل بسته اینترنت نامحدود یک هفته‌ای ارائه داد

اینترنت نامحدود در ایران واژه‌ای بیگانه است. حتی اگر اپراتورها خودشان تبلیغ کنند «اینترنت نامحدود»؛ باز در کنار یک سقف مصرف تعیین می‌کنند.

رایتل برای اولین بار در ایران بسته نامحدود اینترنت هفت روزه ارائه داده است. مشترکان این اپراتور می‌توانند از طریق اپلیکیشن «رایتل من» یا کد دستوری *۱۴۲*۸۰۰۷# و همچنین دیگر کانال‌های خرید بسته‌های رایتل، این بسته اینترنت نامحدود هفتگی را خریداری و استفاده کنند. قیمت این بسته ۵۰ هزار تومان است.

برای مصرف از این بسته، محدودیت ساعتی در نظر گرفته نشده است و در تمام ساعات شبانه‌روز قابل استفاده است.

البته، رایتل اعلام کرده سقف مصرفه منصفانه این بسته ۳۵۰ گیگابایت است و هر مشترک می‌تواند یک بار در ماه این بسته را خریداری و استفاده کند.

بسته نامحدود دیگر رایتل، بسته اینترنت یک هفته‌ای برای ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر به قیمت ۷۵۰۰ تومان است. این بسته هم ماهی یک بار امکان خریدش وجود دارد.

مشترکان رایتل با استفاده از این بسته‌های اینترنت نامحدود هفته‌ای می‌توانند دانلودهای خود را کامل انجام دهند.

علاقه‌مندان غیر رایتلی نیز می‌توانند با خرید سیم‌‌‌کارت رایتل از طریق طرح‌هایی همچون طرح هفت، سیم‌کارت اولی‌ها و یا طرح تامین اجتماعی از این بسته اینترنتی نامحدود بهره‌مند شوند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫3 دیدگاه ها

  1. من تا یکی دو ماه پیش که استفاده کردم سقفش ۱۵۰ گیگ بود الان کرده ۷۰ گیگ ! دیگه نمیصرفه چون سرعتش خوب نیست . فقط به خاطر حجم بالاش مرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا