اخبار ایران

مخابرات: لینک‌های اینترنت رایگان کلاه‌برداری است؛ وارد سایت‌های مخرب نشوید!

هیچ‌گونه درگاه الکترونیکی و اینترنت رایگان و جوایزی از سوی شرکت مخابرات ارائه نمی‌شود

چند وقتی است در برخی سایت‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی تبلیغ اینترنت رایگان مخابرات و دریافت جایزه از سوی شرکت مخابرات می‌شود.

کاربران را تشویق می‌کنند روی این لینک‌ها کلیک کنند و اینترنت رایگان مخابرات بگیرند یا اینکه اگر فلان کالا را بخرند و از این درگاه الکترونیکی پرداخت داشته باشند؛ از سوی شرکت مخابرات جایزه دریافت می‌کنند.

شرکت مخابرات به طور رسمی اعلام کرده هیچ‌گونه اینترنت رایگان، جایزه، تماس با مشتری برای ارسال جایزه یا اعلام برندگان از طریق رسانه‌های دسته جمعی ندارد.

مخابرات می‌گوید تمام این درگاه‌های اینترنتی و ارسال لینک به مشتریان یک کلاه‌برداری است و کاربران را وارد سایت‌های مخرب می‌کنند. بیشتر این سایت‌ها و درگاه‌های الکترونیکی کاذب، سعی در پیاده‌سازی یک حمله فیشینگ و سرقت اطلاعات کارت بانکی و رمزعبور و شماره تماس دارند تا بعدا از این اطلاعات سوءاستفاده کنند.

اگر شرکت مخابرات یا هر شرکت سرویس‌دهنده اینترنتی دیگر اقدام به ارائه بسته اینترنت رایگان کند؛ به طور رسمی و طی اطلاعیه‌ای در سایت خودش و رسانه‌های معروف و معتبر اطلاع‌رسانی می‌کند و به صورت پنهان و مخفی نیست.

اگر برای شما یک پیامک یا پیام اینترنتی آمده که شرکت مخابرات یا فعلان شرکت اینترنتی به شما اینترنت رایگان می‌دهد و برای دریافت این اینترنت رایگان باید وارد فلان سایت شوید یا فلان لینک را کلیک کنید یا شماره موبایل خود را بدهید؛ هرگز این کار را انجام ندهید و مطمئن باشید هیچ اینترنت رایگانی دریافت نخواهید کرد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا