اخبار ایران

بسته اینترنت و مکالمه ویژه همراه اول به مناسبت دهه کرامت

بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان

همراه اول به مناسبت دهه کرامت، بسته‌های مکالمه و اینترنت ویژه‌ای برای مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی همراه اول، این بسته‌های با تخفیف ویژه از امروز ۲۲ خرداد، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز آغازین دهه کرامت قابل خریداری و تا روز یکم تیرماه، سالروز ولادت امام رضا (ع) قابل استفاده هستند.

ترکیب بسته ویژه مشترکان دائمی و اعتباری به صورت «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه به مدت ۳ روز» است که با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» می توان آن را با قیمت ۱۰ هزار تومان خریداری و فعال کرد.

بسته ویژه مشترکان انارستان نیز «۷ گیگابایت اینترنت به مدت ۷ روز» است که با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ ستاره ۹ مربع» می توان آن را با قیمت ۷ هزار تومان خریداری کرد.

به گفته همراه اول، این بسته‌ها در بازه گفته شده قابل تمدید و چند بار خرید هستند:

«از جمله مزیت های این طرح، امکان خریداری مجدد بسته ها در صورت اتمام حجم یا زمان بسته های مذکور در بازه زمانی اجرای این طرح است»

این بسته‌ها همزمان با بسته‌های مکالمه و اینترنت روزهای عادی مشترکان قابل استفاده هستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا