اخبار ایران

هدیه همراه اول به مناسبت سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران

همراه اول در ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ ماه اولین سیم‌کارت تلفن همراه کشور را عرضه کرده است.

اکنون، این اپراتور به مناسبت سالروز عرضه اولین سیم‌کارت، به همه مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود یک بسته اینترنت هدیه ۷ گیگابایت داخلی ۷ روزه رایگان داده است.

این بسته اینترنت از تاریخ ۱۲ مردادماه تا ۱۹ مردادماه و با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» قابل دریافت است. مشترکان انارستانی می‌توانند به شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» این بسته هدیه را فعال‌سازی کنند.

این بسته فقط یک بار در این تاریخ قابل فعال‌سازی و استفاده است و دیگر قابل تمدید نیست. مشترکان همراه اول این بسته را می‌توانند از طریق اپلیکیشن من و بخش طرح‌های تشویقی نیز فعال کنند.

گفتنی است نخستین مرحله از راه‌اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای ۹۲۰۰ شماره در شهر تهران با مسئولیت امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران آغاز شد. در ۱۹ مردادماه همان سال با واگذاری ۴ سیم‌کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم‌کارت در ایران آغاز شد. در پایان سال ۸۲، این شبکه دارای ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک بود.

اکنون، همراه اول در پایان سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۷۰ میلیون و ۲۱۱ هزار سیم‌کارت فعال ارائه داده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا