اخبار ایران

همراه اول ۱۲۰۰ میلیارد تومان از شرکت‌های داخلی آنتن می‌خرد

حمایت بزرگ‌ترین اپراتور موبایل از تولید آنتن تلفن همراه در داخل کشور

مدیرعامل همراه اول در جریان بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، اعلام کرد روی تولید آنتن تلفن همراه در داخل کشور سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومانی انجام شده است.

اخوان بهابادی، به هیئت نمایندگی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور برای تولید آنتن تلفن همراه قراردادهایی با ارزش مجموعا ۱۲۰۰ میلیارد تومان با شرکت‌های داخلی امضا کرده است.

او افزود: «همچنین انعقاد قرارداد ۴۰۰ میلیارد تومانی برای تولید لینک‌های رادیویی را هم داشتیم.»

در جریان این بازدید، ظرفیت پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول نظیر «شاد» که بستر آموزش مجازی دانش‌آموزان است، تشریح شد.

مدیرعامل همراه اول در ارتباط با بستر شاد گفت توسعه این بستر در کنار سایر پلتفرم های دیجیتال همراه اول، بیش از پیش نقایص شبکه ملی اطلاعات را نمودار ساخت که برای رفع آنها، توسعه دیتاسنتر هم در دستور کار اپراتور اول تلفن همراه قرار گرفت تا تمامی کاربران ارتباطی در کشور به شکل عادلانه قادر به استفاده از سرویس های پرکاربرد باشند.

مدیرعامل همراه اول در این بازدید با اشاره به رایگان بودن استفاده از شاد در سال تحصیلی گذشته، خبر از آمادگی این اپراتور برای ادامه ارائه رایگان اینترنت این شبکه داد.

در جریان این بازدید، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بیان دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود در حوزه ارتباطات پرداختند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا