اخبار ایران

همراه اول از عرضه سیم‌کارت‌های دائمی و همراه اول جوانان و دانشجویان با مزایای ویژه خبر داد

همراه اول به مناسبت نزدیکی شروع سال تحصیلی، از عرضه سیم‌کارت‌های ویژه جوانان و دانشجویان با طرح‌های ورودی اینترنت و مکالمه ویژه خبر داد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جوانان ۱۸ تا ۳۰ ساله می‌توانند سیم‌کارت دائمی همراه اول را با تخفیف ویژه به قیمت ۶۰ هزار تومان، به همراه بسته های خوش آمد ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز و ماهانه ۲.۵ گیگابایت اینترنت به مدت ۴ ماه از ماه دوم فعالسازی خریداری نمایند.

همین‌طور، دانشجویان عزیز هم می‌توانند با خریداری سیم‌کارت اعتباری دانشجوی همراه با تخفیف ۵۰ درصدی و به قیمت ۱۰ هزار تومان، علاوه بر تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیمکارت های دانشجویی، جمعه های رویایی را برای دانشجویان به ارمغان خواهد آورد که تمامی مکالمات درون شبکه آنان در این روز رایگان خواهد بود.

بسته خوش آمدگویی همراه اول نیز شامل ۲۴ گیگابایت ۶ ماهه یا به عبارتی ماهانه ۴ گیگابایت اینترنت به مدت ۶ ماه، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه، ۴ هزار تومان اعتبار اولیه و ۱۰ هزار تومان هدیه نخستین شارژ  نیز برای سیمکارت های اعتباری دانشجو تدارک دیده شده است.

جوانان و دانشجویان برای خرید این سیم‌کارت‌ها می‌توانند به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان مراجعه کنند یا سری به مراکز فروش و خدمات همراه اول در شهرشان بزنند.

همراه اول می‌گوید طرح عرضه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ویژه جوانان و دانشجویان با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود آغاز کرده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا