اخبار ایران

همراه اول بسته‌های جدید اینترنت مدت‌دار مقرون‌به‌صرفه و متنوعی معرفی کرد

اپراتور موبایل همراه اول ۱۹ بسته اینترنت نوترینو مدت‌دار جدید معرفی کرد. بسته‌های اینترنت جدید قیمت‌ها و حجم بسیار مناسبی دارند و از تنوع بالایی برای استفاده کاربران بهره می‌برند. 

به گزارش روابط عمومی همراه اول؛ از جمله این بسته‌ها می‌توان به بسته‌های آلفاپلاس مدت‌دار ۳ ماهه، ۶ ماهه و یک ساله اشاره کرد که هم حجم بسیار بالایی داشته و هم قیمت مناسبی دارند. 

در بسته‌های سه ماهه؛ حجم از ۵ گیگابایت روزانه شروع شده و تا ۷۰ گیگابایت قابل خرید است. در طرح بسته‌های ۶ ماهه حجم از ۱۰ گیگابایت شروع و آخرین بسته ۹۰ گیگابایتی است. اگر بخواهید بسته‌های یک ساله رخید کنید؛ اولین بسته ۲۰ گیگابایت و آخرین بسته ۱۲۰ گیگابایت حجم دارد. قیمت‌های این بسته‌ها نیز متفاوت است که می‌توان برحسب نیاز یک بسته را انتخاب و فعال کرد. 

مشترکین همراه اول می‌توانند بسته‌های اینترنت بلندمدت را هم به صورت نقدی با کارت بانکی از طریق سامانه #۱* و هم از طریق تمامی درگاه‌های خرید مانند سامانه «همراه من» و #۱۰۰* خریداری کنند که هزینه خرید بسته‌های بلندمدت همانند سایر بسته‌های آلفاپلاس، برای مشترکین دائمی روی قبض آمده و برای مشترکین اعتباری از شارژ کسر خواهد شد.

برای مشاهده جدول بسته‌های اینترنت مدت‌دار جدید همراه اول و نحوه خرید و استفاده به سایت MCI مراجعه کنید. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا