اخبار ایران

ایرانسل عرضه سیم‌کارت‌های با پیش‌شماره ۰۹۰۰ را آغاز کرد

سیم‌کارت‌های ۰۹۰۰ در سه سطح و بسته‌های متنوع برای نسلی متمایز

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد پیش‌شماره خاص «۰۹۰۰»، از صبح امروز سه‌شنبه، ۴ آبان ماه ۱۴۰۰، رسماً به جمع پیش‌شماره‌های تلفن‌همراه کشور افزوده شده است.

ایرانسل می‌گوید سیم‌کارت‌های ۰۹۰۰ برای نسلی متمایز است و علاقه‌مندان می‌توانند این سیم‌کارت‌ها را با هر شماره دلخواه و به صورت دائمی و بسته‌های مکالمه و پیامک و اینترنت پرحجم خریداری کنند.

سیم‌کارت‌های ۰۹۰۰، علاوه بر داشتن پیش‌شمارۀ جذاب و رند، با توجه به نیازهای مختلف دارندگان این سیم‌کارت‌ها، در سه سطح «تک ستاره»، «دو ستاره» و «سه ستاره» و به همراه بسته‌های اولیۀ پرحجم عرضه شده است.

بستۀ مکالمۀ ۹۰۰ دقیقه‌ای و بستۀ پیامک ۵۰۰تایی، برای تماس و ارسال پیامک به مخاطبان ایرانسلی و غیرایرانسلی، به همراه سیم‌کارت‌های هر سه سطح، عرضه شده است.

علاوه بر این، سیم‌کارت‌های تک ستاره، شامل بستۀ اینترنت همراه ۴۸ گیگابایتی، سیم‌کارت‌های دو ستاره شامل بستۀ اینترنت همراه ۱۴۴ گیگابایتی و سیم‌کارت‌های سه ستاره شامل بستۀ اینترنت همراه ۲۸۸ گیگابایتی است.

مهلت استفاده از بسته‌های مکالمه، پیامک و اینترنت همراه، در سیم‌کارت‌های تک ستاره، ۶ ماه، در سیم‌کارت‌های دو ستاره، ۹ ماه و در سیم‌کارت‌های سه ستاره، یک سال پس از فعال‌سازی است.

قیمت خرید سیم‌کارت دائمی با پیش‌شمارۀ ۰۹۰۰ به همراه بسته‌های مکالمه، پیامک و اینترنت همراه، برای سیم‌کارت‌های تک ستاره ۹۰۰هزار تومان، برای سیم‌کارت‌های دو ستاره یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان و برای سیم‌کارت‌های سه ستاره دو میلیون و ۹۰۰هزار تومان است.

علاقه‌مندان به خرید سیم‌کارت تلفن‌همراه با پیش‌شمارۀ ۰۹۰۰، می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت اختصاصی این سیم‌کارت، به نشانی ۹۰۰.ir مراجعه کنند و فرایند خرید آنلاین را انجام دهند. پس از تکمیل خرید، سیم‌کارت به نشانی مشترک ارسال می‌شود.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، پیش از این، پیش‌شماره‌های ۹۳۰، ۹۳۳، ۹۳۵، ۹۳۶، ۹۳۷، ۹۳۸، ۹۳۹، ۹۰۱، ۹۰۲، ۹۰۳، ۹۰۴، ۹۰۵ را برای سیم‌کارت‌های تلفن‌همراه و مودم‌های اینترنت پرسرعت همراه و نیز پیش‌شمارۀ ۹۴۱ را برای سیم‌کارت‌های اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE)، در شبکۀ خود فعال کرده بود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا