اخبار ایران

شاتل موبایل از قابلیت مهم انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم‌کارت‌های هوشمند رونمایی کرد

امکان جابه‌جایی میان سه اپراتور دیگر یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند با کدهای دستوری

شاتل موبایل به صورت آزمایشی امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی موبایل میزبان را برای سیم‌کارت‌های هوشمند در استان خوزستان راه‌اندازی کرد و به‌زودی در اختیار سایر هم‌وطنان استان‌های دیگر ایران قرار می‌گیرد.

در این روش، مشترکان سیم‌کارت‌های اپراتور شاتل موبایل می‌توانند در هر لحظه و با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱* بین اپراتورهای مختلف (همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل) سوئیچ کنند. برای تغییر اپراتور نیازی به نصب اپلیکیشن خاصی یا تغییر تنظیماتی در گوشی و شبکه موبایل نیست.

همچنین، مشترکات شاتل موبایل می‌توانند با کد دستوری #۱*۸*۱* شبکه موبایل خود را استعلام و مشاهده کنند در این لحظه به کدام شبکه رادیویی وصل هستند و با کد دستوری #۲*۸*۱* شبکه رادیویی خود را برای آنتن‌دهی و کیفیت بهتر به طور دستی تغییر دهند. کد دستوری #۳*۸*۱* نیز برای بازگشت به تنظیمات حالت هوشمند و انتخاب خودکار شبکه رادیویی قرار داده شده است.

دسترسی به این قابلیت‌ها ازطریق کد دستوری هم‌اکنون برای اولین‌بار و به‌صورت آزمایشی برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در استان خوزستان راه‌اندازی شده و دسترسی به این خدمت جدید، به‌زودی در سایر استان‌های کشور نیز فراهم خواهد شد.

به گفته شاتل موبایل، اگر مشترکی فراموش کند که دوباره تنظیمات شبکه را روی حالت هوشمند قرار دهد و از استان محل سکونت خود خارج شود یا شبکه انتخاب شده با افت رادیویی مواجه شده و به درستی کار نکند؛ قابلیت انتخاب هوشمند شبکه به صورت خودکار مجددا فعال شده و بهترین شبکه رادیویی اطراف خودش را پویش و انتخاب می‌کند.

این قابلیت ارائه شده از سوی شاتل موبایل که فقط روی سیم‌کارت‌های هوشمند این اپراتور در دسترس است؛ امکان استفاده از بهترین شبکه رادیویی در هر منطقه را بدون تنظیمات خاصی فراهم می‌کند که موجب افزایش کیفیت تماس‌ها و اینترنت برای کاربران می‌شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا