اخبار ایران

کاهش چشم‌گیر تعرفه اینترنت رایتل؛ هر گیگابایت اینترنت آزاد ۴ هزار تومان شد

بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت پرسرعت لذت ببرید

شرکت رایتل به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس، تعرفه اینترنت خود را شدیدا کاهش داد تا مشترکان این اپراتور دیگر نگران مصرف اینترنت نباشند و بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت آزاد با قیمت بسیار پایینی استفاده کنند.

براساس گزارش روابط عمومی رایتل، قیمت هر گیگابایت اینترنت آزاد این اپراتور ۴ هزار تومان تعیین شده است. به این ترتیب، مشترکان رایتل می‌توانند به هر میزان که دوست دارند اینترنت مصرف کرده در حالی‌که هزینه هر گیگابایت اینترنت فقط ۴ هزار تومان می‌شود.

رایتل می‌گوید اپراتورهای دیگر برای هر گیگابایت اینترنت آزاد بین ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری دریافت می‌کنند ولی رایتل با هدف استفاده مقرون به صرفه از سرویس اینترنت بدون نیاز به خرید بسته، در تعرفه قیمت اینترنت خود کاهش چشم‌گیری داده است.

رایتل پیش از این نیز تعرفه مکالمه درون شبکه‌ای خود را کاهش شدیدی داده بود. هر دقیقه مکالمه درون شبکه (از رایتل به رایتل) فقط ۷۰ ریال اعلام شده است که یک ساعت تماس تلفنی درون شبکه فقط ۴۲۰ تومان می‌شود.

رایتل مدعی است با توجه به تعرفه‌های مکالمه و اینترنت سایر اپراتورها، اکنون ارزان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین نرخ‌ها را به مشتریان خود می‌دهد. تعرفه سایر اپراتور نزدیک به ۱۲ برابر بیشتر از نرخ‌های اینترنت و مکالمه درون شبکه‌ای رایتل است.

اپراتور موبایل رایتل وارد دهه دوم فعالیت خود شده است و به همین دلیل، تعرفه‌های تماس درون شبکه و اینترنت خود را کاهش داده تا به این طریق به مشترکان خود یک هدیه ویژه داده باشد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا