اخبار ایران

ایرانسل اولین رومینگ بین‌المللی ۵G را راه‌اندازی کرد

رومینگ اینترنت پرسرعت 5G ایرانسل در سه کشور امارات، چین و تایلند

اپراتور ایرانسل از راه‌اندازی اولین رومینگ ۵G بین‌الملل با سه کشور امارات، چین و تایلند خبر داد.

روابط عمومی ایرانسل در اطلاعیه‌ای گفت، مشترکانی که قصد سفر به کشورهای امارات متحده عربی، چین و تایلند را داشته باشند؛ می‌توانند در این کشورها از خدمات رومینگ اینترنت پرسرعت ۵G ایرانسل استفاده کنند.

اپراتورهای DU در امارات، China Mobile چین و AIS تایلند خدمات رومینگ ۵G را به مشترکان ایرانسل ارائه می‌دهد. مشترکانی که قصد استفاده از این سرویس را دارند، می‌توانند پیش از خروج از مرزهای ایران، از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۱۱۱* خدمات رومینگ بین‌الملل خود را فعال کنند. لغو این خدمات نیز از طریق شماره‌گیری همین کد دستوری انجام می‌شود.

در زمان حضور مشترک در مرزهای ایران، تعرفه‌های عادی برای مشترک محاسبه می‌شود و تنها در صورت خروج از کشور و قرار گرفتن در مناطق تحت پوشش اپراتورهای طرف قرارداد، تعرفه‌های رومینگ محاسبه خواهد شد.

در حالی‌که هنوز ۵G در ایران در دسترس عموم کاربران و مشترکان قرار نگرفته است؛ ایرانسل اقدام به راه‌اندازی رومینگ اینترنت پرسرعت ۵G در کشورهای دیگر کرده است. ایرانسل درباره تعرفه‌های رومینگ ۵G در این کشور صبحتی نکرده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا