اخبار ایران

هدیه همراه اول برای عید فطر اعلام شد: بسته مکالمه و اینترنت ویژه ۳ گیگابایت

مشترکان انارستانی هم می‌توانند این بسته ترکیبی را فعال‌سازی و استفاده کنند

همراه اول هدیه خود برای عید فطر ۱۴۰۱ را مشخص کرد و مشابه عید نوروز، یک بسته ویژه ترکیبی شامل مکالمه و اینترنت برای مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته شده است. انارستانی‌ها هم در عید فطر امسال، یک بسته تخفیفی دریافت می‌کنند.

روابط عمومی همراه اول اعلام کرد برای عید فطر، مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه، بسته ویژه ترکیبی هدیه خود را فعال کنند.

این بسته ترکیبی شامل «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه (درون شبکه و با تلفن ثابت) به‌مدت ۳ روز» است. قیمت این بسته ویژه ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

مشترکان دائم و اعتباری همراه اول می‌توانند از طریق شماره‌گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» یا اپلیکیشن «همراه من»، بسته ترکیبی عید فطر خود را فعال کنند.

مشترکان سیم‌کارت انارستان هم می‌توانند این بسته ترکیبی ویژه را با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» و با قیمت ویژه ۵ هزار تومان خریداری کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا