اخبار ایران

همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه داد

۲ گیگابایت اینترنت موبایل و ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شدن به قیمت ۱۰ هزار تومان ۱۰ روزه

همراه اول از بسته ترکیبی تخفیف‌دار خود برای عید قربان و عید غدیر یا دهه ولایت رونمایی کرد. این بسته ترکیبی برای مشترکان اعتباری، دائمی و انارستان همراه اول قابل خریداری و فعال‌سازی است.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند یک بسته ترکیبی ۱۰ روزه شامل ۲ گیگابایت اینترنت موبایل به اضافه ۲۰۰ دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت ۱۰ هزار تومان خریداری و استفاده کنند.

این بسته ترکیبی ویژه عید قربان و عید غدیر توسط کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» یا اپلیکیشن «همراه من» قابل خریداری است و برای همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول ارائه شده است.

مشترکان سیم‌کارت‌های انارستان همراه اول می‌توانند  با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» بسته ترکیبی ده روزه ۲ گیگابایت اینترنت + ۲۰۰ دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت ۸۵۰۰ تومان را خریداری و فعال کنند.

این بسته‌های ترکیبی از بامداد روز یکشنبه ۱۹ تیر تا پایان روز دوشنبه ۲۷ تیرماه قابل خرید و استفاده هستند.

همراه اول عید قربان

همراه اول گزارش داده است که کاربران این اپراتور می‌توانند بسته ترکیبی دهه ولایت را همراه با بسته‌های کنونی خود خریداری و استفاده کنند و مطمئن باشند که حجم اینترنت مصرفی، ابتدا از بسته‌های جدید کسر خواهد شد و بسته‌های عادی رزرو می‌شوند.

مشترکان همراه اول امروز و فردا (۱۹ تیرماه) را فرصت دارند تا بسته ترکیبی ویژه اعیاد قربان و غدیر را فعال‌سازی و در این مدت از اینترنت رایگان و مکالمه درون شبکه طولانی مدت رایگان استفاده کنند.

مدت‌ها است اپراتورهای تلفن همراه در اعیاد ویژه، بسته اینترنت رایگان ارائه نداده بلکه بسته‌های ترکیبی شامل اینترنت و مکالمه با قیمت ویژه و تخفیف‌دار ارائه می‌کنند.

بیش از ۹۳ درصد جمعیت کشور ایران از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند و این موضوع باعث شده اپراتورها جرات ارائه بسته اینترنت رایگان به خاطر شلوغی و ترافیک شدید شبکه را نداشته باشند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا