اخبار ایران

بسته اینترنت نامحدود؛ هدیه همراه اول به مناسب شب یلدا

از ۸ شب تا ۸ صبح می‌توانید یک سره از اینترنت موبایل استفاده کنید

همراه اول، به رسم هر ساله، به مناسب فرا رسیدن شب یلدا، بسته‌های مکالمه و اینترنت هدیه یا تخفیفی برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

در اطلاعیه همراه اول آمده بسته‌های استثنایی مکالمه و اینترنت به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان داده می‌شود. زمان فعال‌سازی و استفاده از این بسته‌ها فقط همان چند ساعت شب‌نشینی یلدا است و مانند سال‌های گذشته تا چند روز پس از شب یلدا، ادامه نخواهند داشت.

براساس اطلاعیه همراه اول، این بسته‌ها که از ساعت ۸ شب ۳۰ آذرماه تا ساعت ۸ صبح یکم دی‌ماه قابل استفاده هستند.

مشتریان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول نیز می‌توانند از ساعت ۸ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱، برای فعال‌سازی این بسته‌ها اقدام کنند و پس از آن، امکان استفاده از این بسته‌ها نیست.

همراه اول، هیچ اشاره‌ای به میزان حجم اینترنت یا مکالمه این بسته‌های اینترنت ویژه شب یلدا نکرده است ولی می‌گوید مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای خرید این بسته‌ها می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» و مشترکان انارستان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع»، آن‌ها را فعال‌سازی کنند.

فعال‌سازی این بسته‌ها همزمان با بسته‌های مکالمه و اینترنت و پیامک دیگر، مانعی ندارد و ابتدا بسته اینترنت ویژه شب یلدا، استفاده خواهد شد.

به‌روزرسانی:

با مراجعه به اپلیکیشن همراه اول، متوجه شدیم که بسته اینترنت هدیه همراه اول برای شب یلدا، یک بسته اینترنت نامحدود برای بازه ۸ شب روز ۳۰ آذرماه تا ۸ صبح روز ۱ دی ماه است.

اینترنت نامحدود همراه اول

البته، این بسته رایگان نیست و باید برای فعال‌سازی آن ۸ هزار تومان هزینه به همراه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده که می‌شود جمعا ۸۷۲۰ تومان، پرداخت کنید.

حالا، به نظر شما می‌ارزد ۸ هزار تومان برای یک بسته اینترنت موبایل نامحدود ۱۲ ساعته بدهیم؟


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا