اخبار ایران

بسته‌های هدیه همراه اول برای عید فطر

بسته ترکیبی ۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه

همراه اول به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه تخفیف‌دار به مشترکان خود هدیه می‌دهد. تمام دارندگان سیم‌کارت‌های نسل جدید همراه اول (یوسیم) می‌توانند این بسته را چندین بار فعال و استفاده کنند.

براساس گزارش روابط عمومی همراه اول، بسته ترکیبی مختص مشترکان دائمی و اعتباری متشکل از «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه و با تلفن ثابت» و با قیمت ۱۲ هزار تومان است که متقاضیان، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» اقدام به خریداری کنند.

بسته اینترنت همراه اول عید فطر

بسته مشترکان انارستانی هم شامل «یک گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه و با تلفن ثابت» است که برای فعال‌سازی آن به قیمت ۳ هزار تومان، کافی است کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» شماره‌گیری شود.

تمامی مشترکانی که اقدام به خرید و فعالسازی بسته‌های ترکیبی می‌کنند، می‌توانند در صورت اتمام حجم یا مدت اعتبار بسته‌ها، مجددا اقدام به «خرید» تا پایان بازه زمانی کمپین کنند.

در راستای رفاه حال مشترکان، امکان فعالسازی این بسته‌های ۳ روزه از طریق سه درگاه «ستاره ۱۰۰ مربع»، «ستاره یک مربع» و «همراه من» فراهم شده است.

هر دو بسته مذکور از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا انتهای روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ قابل خریداری و فعال‌سازی هستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا