اخبار ایران

همراه اول تعرفه رومینگ زائرین اربعین را کاهش داد

اپراتور همراه اول طی اطلاعیه‌ای؛ تعرفه رومینگ ایام اربعین در کشور عراق را برای مشترکان همراه اول کاهش داد.

به گزارش سایت همراه اول؛ از روز چهارشنبه ۱۰ آبان تا ۹ آذر ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه‌ای ۱۱۹۰ تومان، مکالمه دریافتی دقیقه‌ای ۷۹۰ تومان، مکالمه با شماره داخلی عراق دقیقه‌ای۳۹۰ تومان، ارسال پیامک ۲۵۰ تومان و اینترنت همراه هر مگابایت ۱۹۰ تومان محاسبه می‌شود و دریافت پیامک رایگان است.

همراه اول می‌گوید در گذشته این تعرفه‌ها به صورت هر دقیقه مکالمه با ایران ۱۲۰۰ تومان، دریافت مکالمه دقیقه ای۱۰۰۰ تومان، مکالمه داخلی عراق دقیقه ای ۸۰۰ تومان، ارسال پیامک ۵۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۸۰۰ تومان بوده است.

همراه اول تاکید دارد که علی‌رغم رایزنی‌های صورت گرفته برای تخفیف بیشتر در تعرفه‌های رومینگ و ارائه وای‌فای رایگان در کشور عراق، متاسفانه همکاری مناسبی از سمت اپراتورهای عراقی صورت نگرفته است.

جالب است که وزیر ارتباطات؛ محمدجواد آذری جهرمی به زائران اربعین حسینی سفارش کردند که از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند چون دیگر تعرفه رومینگ ندارند و اینترنت ارزان‌تری خواهند داشت.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا