اخبار ایران

بسته‌های جدید اینترنت همراه اول ویژه تابستان معرفی شدند

اواخر خردادماه اپراتور اول موبایل کشور بسته‌های اینترنت موبایل شبانه خود را که صرفه اقتصادی زیادی برای مشتریان داشت را حذف کرد. اکنون، این اپراتور بسته‌های جدید ویژه تابستان را معرفی کرده است. 

همراه اول می‌گوید به دستور رگولاتوری بسته‌های نامحدود شبانه خود را حذف کرده است. این اتفاق، باعث نارضایتی و شکایت بسیاری از کاربران این اپراتور شده بود. 

همراه اول به جبران حذف بسته‌های اینترنت نامحدود شبانه که ممکن است به کاهش درآمدش منجر شود؛ بسته‌های اینترنتی جدید ویژه فصل تابستان را معرفی کرد تا شاید بتواند برخی کاربران را راضی کند. البته، این اپراتور در چند روز گذشته برخی از بسته‌های اینترنت شبانه را دوباره به سیستم خود برگرداند. 

اما برای مشترکین دایمی همراه اول بسته‌های جدید ماهیانه با مصرف روزانه ۵ تا ۲۵ گیگابایت معرفی شده است که از ۱۵ هزار تومان تا ۵۷ هزار تومان قیمت دارند. در جدول زیر می‌توانید مشخصات این بسته‌ها را مشاهده کنید:

همین‌طور، برای مشترکین اعتباری همراه اول بسته‌های اینترنت جدید ماهیانه با مصرف روزانه ۲ گیگابایت تا ۱۰ گیگابایت با تعرفه ۱۱۵۰۰ تومان تا ۲۴۵۰۰ تومان معرفی شده‌اند. جدول زیر نیز وضعیت بسته‌های جدید مشترکین اعتباری را نشان می‌دهد.

این بسته‌ها از ۵ تیرماه فعال و وارد سیستم شده‌اند. کاربران همراه اول برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید و شارژ بسته‌های جدید اینترنت می‌توانند به سایت همراه اول مراجعه کنند. 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا