اخبار ایران

یک گیگابایت اینترنت رایگان، هدیه همراه اول به مشترکین + نحوه فعال‌سازی و زمان استفاده

تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ قهرمانانه و شجاعانه بازی کرد و برای همه ایرانی‌ها مایه غرور و افتخار و سربلندی بود.

همراه اول به مناسبت درخشش تیم ملی ایران در روسیه، یک گیگابایت اینترنت هدیه به تمام مشترکان خود داده است. 

همراه اول می‌گوید این اینترنت هدیه برای مشترکینی که هم‌اکنون بسته اینترنتی فعال شده دارند؛ به صورت خودکار از فردا ۶ تیر ماه فعال شده و در اولویت مصرف قرار خواهد گرفت. یعنی از فردا اگر به اینترنت همراه اول متصل شوند؛ ابتدا یک گیگابایت اینترنت هدیه را مصرف می‌کنند.

پس، مشترکان همراه اولی که بسته فعال شده دارند نیازی به گرفتن کد دستور فعال‌سازی این اینترنت رایگان هدیه را ندارند. پس از مصرف یک گیگابایت اینترنت هدیه، سیستم به طور خودکار دوباره از حجم بسته خریداری شده استفاده می‌کند.

ولی افرادی که بسته اینترنتی همراه اول فعال شده ندارند؛ باید از روز چهارشنبه ۶ تیرماه، کد دستوری #۲۰۱۸*۹۷* را شماره‌گیری کرده و یک گیگابایت اینترنت هدیه را فعال‌سازی و شروع به استفاده کنند.

اپراتور همراه اول اعلام کرده «مهلت فعال‌سازی هدیه شادباش سربلندی تیم ملی، از ۶ تیر ماه به مدت یک هفته تعیین شده است.»

تیم ملی ایران با جام جهانی روسیه خداحافظی اشک‌بار و حسرت‌باری داشت ولی ته دلمان شاد است و راضی و خوشحال. حالا هم می‌توانیم یک گیگابایت اینترنت رایگان به خاطر تلاش و زحمت همه بچه‌های ایران استفاده کنیم!


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا