اخبار ایران

کتاب استاندارد کابل‌کشی شبکه‌های رایانه‌ای به چاپ دوم رسید + دانلود فهرست مطالب و نحوه دریافت کتاب

نسخه جدیدی از کتاب «استاندارد کابل‌کشی شبکه‌های رایانه‌‌ای» به همراه برخی اصلاحات و الحاقیات جدید وارد بازار شده است.

اولین نسخه این کتاب دو سال پیش چاپ شده و اکنون نسخه دوم آن به همراه دو پیوست جدید با تایید سازمان استاندارد ایران آماده شده است. این کتاب با حمایت مالی و فرهنگی شرکت تیام‌شبکه و از سوی کانون نشر علوم چاپ شده است.

این کتاب حدود ۳۰۰ صفحه‌ای به استانداردها و الزامات کابل‌کشی استاندارد و ساختاریافته در ساختمان‌های عمومی، محوطه‌های مشتری و پروژه‌های بزرگ شبکه می‌پردازد. 

کتاب «استاندارد کابل‌کشی شبکه‌های رایانه‌‌ای» در ۳ بخش تدوین شده است. بخش اول آن شامل ۱۳ فصل، بخش دوم ۵ فصل و بخش سوم ۸ فصل است. خواننده در فصل‌های مختلف این کتاب با ساختار سامانه کابل‌کشی عمومی، عملکرد کابل‌کشی متوازن، پیاده‌سازی مرجه کابل‌کشی متوازن، عملکرد کابل‌کشی فیبرنوری، روش‌های محافظت الکتریکی، کابل‌های رابط متوازن و مباحث دیگر آشنا خواهد شد.

این کتاب برای نیروهای فنی شبکه، دانشجویان رشته‌های مهندسی به‌خصوصی مهندسی کامپیوتر، کارشناسان شبکه و استانداردهای کابل‌کشی بسیار جذاب و مفید خواهد بود.

تمامی مباحث و فصول این کتاب به تایید و تصویب سازمان استاندارد ایران رسیده است. نحوه تدوین و نوشتن این کتاب هم حاصل همکاری و سلسله نشست‌های تیمی فنی از شرکت تیام‌شبکه با کارشناسان سازمان استاندارد ایران است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شرکت تیام‌شبکه به شماره تلفن ۶۶۹۴۲۳۲۳ داخلی ۲۱۰ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنند.

برای آشنایی بیشتر با این کتاب می‌توانید شناسنامه و فهرست مطالب آن را از روی لینک زیر دریافت و مطالعه کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا