اخبار ایران

تالیا اینترنت و سیم‌کارت ۴.۵G عرضه کرد

کسی اپراتور تالیا را یادش هست؟ شاید تصور کنید این اپراتور قدیمی برچیده شده و هیچ کاربری ندارد. حداقل نمایشگاه الکامپ نشان داد این‌طور نیست!

تالیا وارد چهاردهمین سال فعالیت خود شده است و خبر خوبی برای مشترکان خود دارد. از جمله اینترنت سیم‌کارت و اینترنت پرسرعت ۴.۵G ارایه می‌دهد.

به گفته «مسعود مرادنیا» از تیم مارکتینگ تالیا، لین اپراتور از بهمن ماه سال گذشته برندسازی دوباره کرده و بعد از ۱۳ سال فعالیت، وارد عرصه سیم‌کارت‌های ۴.۵ شده است.

به گفته مرادنیا سرعت اینترنت تالیا از قوی‌ترین سرعت‌های اینترنت اپراتورهای موبایل است و همچنین به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنتی از لحاظ قیمت را برای جذب مشتریان استفاده می‌کنند.

تالیا تا کنون به صد هزار مشترک خود اینترنت ۲G داده است که اکنون تبدیل به اینترنت ۴.۵G شده است. این اپراتور از آنتن‌های موبایل همراه اول استفاده می‌کند تا پوشش سراسری داشته باشند و احتمالا سرعت اینترنت آن هم برابر با سرعت اینترنت همراه اول است.

درباره تعرفه‌های تالیا هم باید گفت: «هزینه تماس از تالیا به تالیا ۴۹۰ ریال و از تالیا به خطوط ثابت یا همراه اول ۶۰۰ ریال و سایر خطوط ۸۴۰ ریال است. این مساله می‌تواند مزیتی برای مشترکین تالیایی باشد.»

مدیران تالیا امیدوار هستند که ارایه نسل جدید سیم‌کارت‌ها و کاهش قیمت‌ها به همراه ارایه سرویس‌هایی مانند اینترنت ۴.۵G بتواند مزیت‌های رقابتی در بازار ایجاد کند و بر مشترکان تالیا افزوده شود.

گفتنی است که تالیا با تعویض رایگان سیم‌کارت‌های نسل دو با سیم‌کارت‌های نانو و یوسیم، امکان اتصال مشترکان به اینترنت پرسرعت ۴.۵G را فراهم می‌کند. هزینه اینترنت این اپراتور در جدول زیر آمده است:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا