اخبار ایران

«دوشنبه سوری» همراه اول: امروز تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه بگیرید

همراه اول در هر دوشنبه پایان ماه، در طرحی به نام «دوشنبه سوری» به مشترکان خود اینترنت هدیه می‌دهد. این دوشنبه آخر تیرماه می‌توانید تا ۱۰۰ گیگابایت از همراه اول اینترنت هدیه بگیرید.

به گزارش روابط عمومی همراه اول، همراه اولی‌ها می‌توانند برای شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره‌گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع» از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره‌مند شوند.

در همین راستا، دوشنبه سوری این ماه، امروز ۳۱ تیر ماه برگزار می‌شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰گ یگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری با شماره‌گیری کددستوری فوق‌الذکر، به صورت تصادفی تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است تمامی مشترکان از ساعت ۰۰:۰۰ روز دوشنبه ۳۱ تیر ماه تا ۲۳:۵۹ همان روز فرصت دارند با شماره‌گیری کد دستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

زمان مصرف این بسته‌ها به مدت یک روز از ساعت ۵ صبح تا ۵ عصر است.

می‌توانید شانس خود را امتحان کنید و اگر گیگابایت زیادی برنده شدید؛ برای دانلود فیلم و سریال، موسیقی و کارهای دیگر استفاده کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا