تاروپود

سالی نو؛ همه‌چیز از نو

آمد بت میخانه تا خانه برد ما را

بنمود بهار نو تا تازه کند ما را (مولوی)

خوب دوستان و همراهان عزیز سایت شبکه‌چی، سال ۱۳۹۸ به پایان رسید و وارد سال ۱۳۹۹ شدیم.

سرانجام سال ۹۸ با همه فراز و نشیب‌هایش، همه اتفاقات و حادثه‌هایش، همه سختی‌ها و مشکلات و آزمون‌ها و گردنه‌های سختش به پایان رسید و وارد یک سال جدید شدیم.

بهار یکی از بزرگ‌ترین درس‌های طبیعت را در خود جای داده است. یک درس مدیریتی، روان‌شناسی، تقویت ذهن و موفقیت.

اینکه همه‌چیز از نو آغاز می‌شود و من و شما هم می‌توانیم از نو آغاز کنیم. تمام هستی، آفرینش و خلقت مانند یک سیستم اول بهار از نو شروع به کار می‌کند؛ ریست می‌شود و همه فرآیندها دوباره آغاز به کار می‌کنند.

اینجا نمی‌خواهم به داستان‌های غم‌انگیز سال گذشته، آزمون‌های دشواری که پشت‌سر گذاشتیم، تنگناها و سختی‌هایی ازشان عبور کردیم و هنوز زخم‌های آن‌ها بر دل و روح‌مان نشسته است؛ اشاره کنم.

بهار فرصتی برای نو شدن

در اینجا فقط خوشحالم که دوباره فرصتی برای شروع هست؛ فرصتی برای ساختن، فرصتی برای از نو حرکت کردن، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری و امید داشتن، تلاش کردن و رقابت و مبارزه!

فقط با انرژی‌های خوب، انگیزه‌های مثبت، افکار مثبت و حس‌های دوست‌داشتنی را اجازه بروز و ظهور دهیم و دوباره تازه شویم؛ پر امید شویم؛ بشکفیم و زیبا شویم؛ دقیقا مانند طبیعت!

 اصلا باید از طبیعت یاد بگیریم؛ هرچقدر زمستان سختی پشت‌سر گذاشته باشد؛ هر چقدر سرما و تاریکی و سردی به او زخم زده باشد و ریشه‌هایش را خشکیده باشد. هرچقدر روزهای تیره و سیاهی در سال گذشته داشته؛ باز هم بهار که از راه می‌رسد؛ زیبا و باشکوه، دلربا و با طراوت، مست‌کننده و تازه و نو می‌شود.

بهار که از راه می‌رسد؛ باید درون دل‌های ما هم تحولی رخ بدهد و زمستان برود و بهار بیاید. باید درون‌مان، افکارمان، روحیات و حالاتمان را خانه‌تکانی کنیم و اجازه رویش و تازگی و طراوت به آن‌ها بدهیم. 

در بهار ناامیدی نیست؛ زشتی نیست؛ افسردگی و کهنگی نیست؛ آینده تاریک نیست. از بهار و طبیعت یاد بگیریم و تازه شویم و دوباره از نو شروع کنیم.

سال نو همه شما عزیزان مبارک …

بهترین آرزوها را برایتان دارم؛ بهترین چیزهایی که در دنیا هست و نعمت‌های خداوند هستند؛ سلامتی، سعادت، سُرور، سَروری، سبزی، سرزندگی و خوشبختی در کنار هم و در کنار خانواده و دوستان و عزیزانی که دوست‌شان دارید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و عرض تبریک سال نو خدمت جناب مهندس محمدی زاده عزیز و همه دوستانی که از مطالب مفید این سایت استفاده میکنند،امیدوارم سال نو با استعانت از الطاف الهی، توام با سلامتی، به روزی و امید و تلاش روز افزون در جهت ساختن دنیایی بهتر برای تک تک ما باشه

  2. باسلام عید شما هم مبارک
    این خبر رو پوشش بدید (وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت خانگی را ۴ برابر می کنیم)
    تاریخ خبر: یکشنبه, ۱۰ فروردین ۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا