گزارش آگهی

افزایش امنیت وب سایت با خرید سرور اختصاصی

امنیت همواره یکی از دغدغه هایی بوده که ذهن صاحبان کسب و کار های بزرگ و کوچک و نیز مدیران وب سایت های زیادی را درگیر کرده است. از این رو، باید اقدامات لازم را در پیش گرفت تا امنیت افزایش یافته و توان سایت بالاتر برود؛ زیرا که هر لحظه ممکن است اطلاعات شخصی و مالی افراد و یا وب سایت مورد تهاجم و حمله های سایبری قرار گیرند. اصلی ترین این اقدامات افزایش امنیت سرور اختصاصی و هاست مربوط به آن و وب سایت می باشد.

انتخاب مناسب برای کسب و کار ها

کسب و کار هایی که از انگیزه بالایی برخوردار هستند از جدید ترین سرور های اختصاصی بهره می برند تا نهایت استفاده را از سخت افزار ها و نرم افزار های پیشرفته که دارای حافظه بهبود یافته، پردازنده های سریع تر و ویژگی های چند منظوره می باشند ببرند و همچنین یک dedicated server با امنیت بسیار بالا برای کسب و کار خود در اختیار داشته باشند.

سود خود را با سرور های اختصاصی ایمن شده به حداکثر برسانید

سرور های اختصاصی امکانات ویژه ای دارند که برای رشد و گسترش کسب و کار ها و با تمرکز بر روی تکنولوژی های نوین و روز دنیا تعبیه شده اند. این امکانات سودمندی و راندمان سرور های اختصاصی و سایت شما را تا حد زیادی بالا می برد و موجب آسودگی خاطر شما می شود. با سرور های اختصاصی می توانید اطمینان حاصل کنید که سرور ها با پردازنده های حافظه پر سرعت و توانایی مدیریت دقیق و هوشمندانه فضای دیسکی که دارند، همیشه و در هر زمانی دارای نسخه بک آپ هستند. این نسخه بک آپ، همواره، بروز رسانی می شود و نیازی نیست که شما نگران از دست رفتن اطلاعات و داده های خود باشید.

ویژگی های سرور اختصاصی

همچنین فایروال مدیریت شده و دارا بودن وی پی ان از دیگر خصوصیات این سرور ها است. سرور های اختصاصی از بهترین نرم افزار ها بهره می گیرد که با آخرین نسخه های سیستم های عاملی از جمله ویندوز، لینوکس و همچنین تکنولوژی SQL سازگاری دارد. علاوه بر آن قابلیت کنترل بر تمامی بخش های سرور را دارید و می توانید تمامی تنظیمات وب سایت را به دلخواه خود و مطابق میل خود به سادگی تغییر دهید. تمام فرآیند های سرور اختصاصی به گونه ای بهینه سازی شده است که بهترین سرعت را در بارگیری و دسته بندی داشته باشد.

سرور های اختصاصی ایمن

این سرور ها در واقع یک برنامه کامل و همه جانبه برای اداره کردن کسب و کار و تمام سیستم آی تی شما به بهترین و سود آور ترین شکل ممکن می باشد. با خرید یا اجاره سرور اختصاصی در حقیقت یک پلتفورم جامع و کاملا آماده است که در بهبود عملکرد و کارآمدی سیستم هاست شما در تمام وب سایت های شما تخصص دارد.

سیستم آماده آینده

سرور های اختصاصی به طور کلی حضور شما در دنیای آنلاین را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را برای بهره گیری هرچه بیشتر و بهتر از آینده روشن اینترنت اصلاح می کند. کیفیت بالای این سرور ها اعم از عملیات های با سرعت بالا و برنامه های اختصاصی، به سادگی امکان رشد و پیشرفت کسب و کار شما را فراهم می آورد.

قدرت امنیتی بالا

تقریبا تمام کسب و کار ها در قرن بیست و یکم به افزایش روز افزون درآمد تمایل دارند و در صدد کسب سود بیشتر از کار خود می باشند. همچنین این کسب و کار ها نیازمند یک سیستم امنیتی قدرتمند برای مقابله با مشکلات احتمالی هستند. تمامی سیستم ها و فرآیند هایی که از تکنیک سرور مدیریت شده بهره می برند، دارای پروتکل های امنیتی فوق پیشرفته هستند.

تعامل با مشتریان

شرکت های ارائه دهنده سرویس میزبانی، با ارائه دادن یک سرور اختصاصی به کاربران خود آن ها را در امر مدیریت سهیم می کنند. کسب و کار ها با سرور های اختصاصی می توانند به راحتی تمام جستار ها را بهبود ببخشند و فرآیند های کسب و کار را برای بهترین عملکرد بهینه سازی کنند. با انجام این کار شما می توانید با سهولت تنظیمات سرور خود را بسته به شرایط و نیاز های خود و کسب و کارتان در هر زمانی تغییر دهید و آن ها را اصلاح کنید.

سرور های اختصاصی موجب تامین نیاز های کسب و کار شما می شوند

امنیت پیشرفته به عنوان بالا ترین نیاز و اولویت در هر کسب و کار دیده می شود که با سرور های اختصاصی به سادگی قابل تامین می باشد. سرور اختصاصی یه سادگی، داشتن اطلاعات و داده های ایمن را برای کسب و کارها به ارمغان می آورد. شما می توانید امور پیچیده و دشوار کسب و کار خود را به وسیله امنیت بهینه سازی شده سرور های اختصاصی برای برخورداری از محفاظت اصولی و ماهرانه این سرور مدیریت کنید.

افزایش چشمگیر کارایی و بهبود عملکرد

با اختصاص دادن منابع بیشتر به نیاز های کسب و کار شما، عملکرد سرور نیز به مراتب بهتر خواهد بود. بهبود قدرت پردازش و افزایش ظرفیت به این معنی می باشد که وب سایت شما قادر است با سرعت بیشتری در مرورگر های افراد بارگیری بشود. که به طور مستقیم موجب بهتر شدن تعامل کاربر ها، بالا رفتن نرخ تبدیل و افزایش اولویت وب سایت در رتبه بندی موتور های جستجو می شود. اضافه بر این، هر فرآیندی که بر روی سرور اجرا می کنید نیز تحت تاثیر قرار گرفته و سریع تر اجرا می شود و در نتیجه تأثیر کمتری بر روی سایر عملیات ها دارد. بر فرض مثال، وب سایت شما، حتی هنگامی که شما فایل های حجیم خود را پشت سر می‌گذارید و یا حجم زیادی از ایمیل ها را ارسال می کنید، آرام و با سرعت پایین اجرا نخواهد شد.

محیط شخصی و ایمن

در سرور های اختصاصی، دسترسی، به صورت کاملا انحصاری در اختیار مشترکین قرار می گیرد. یعنی هر سرور تنها به یک نفر اختصاص دارد و از داشتن سایت های شریک و همسایه بر روی سرور مورد استفاده شما خبری نیست؛ بنابراین، امنیت سرور تامین می شود. همچنین، از آن جایی که dedicated سرور به طور اشتراکی با دیگر کاربران استفاده نمی شود، نگرانی از بابت محتوای مخرب، بد افزار ها و یا هرزنامه ها وجود نخواهد داشت.

امنیت و کمک فنی

از آن جایی که شما تنها کسی می باشید که به سرور اختصاصی دسترسی دارد، قادر هستید از سطح بالای امنیت موجود در آن لذت ببرید. هر سرور اختصاصی آدرس آی پی منحصر به فردی را به منظور حریم شخصی و امنیت بیشتر و بهتر در اختیارتان قرار می دهد و قادر است سطح بالایی از محافظت را در مقابل بد افزارها و سایر موارد مخرب و مهاجم ایجاد کند. افزون بر این، چنین سرور هایی می توانند از لحاظ فنی، پشتیبانی در اختیار شما قرار دهند. شما همچنین مجاز هستید از صفحه کنترل پیشرفته موجود استفاده کنید. این صفحه کنترل در واقع، دسترسی به امکانات سرور را آسان تر کرده و موجب می شود مدیریت سایت ساده تر شود.

جمع بندی و نکات نهایی

سرور اختصاصی ایمن یک روش مقرون به صرفه و کم هزینه برای ارتقاء به یک میزبانی مطمئن و امن برای وب‌سایت شما به شمار می رود. این سرور ها ویژگی های بسیاری دارند از جمله آن ها می توان به داشتن منابع بیشتر، افزایش توسعه پذیری، انعطاف پذیری و کنترل و تسلط بیشتر اشاره داشت. همچنین علاوه بر این خصوصیات و سرویس های مدیریت شده، پشتیبانی و کمک فنی نیز به شما ارائه می دهد. امنیتی و کیفیتی که  با خرید سرور اختصاصی ایمن به دست می آورید، یک گزینه ایده آل برای کسب و کار های کوچک و متوسط در حال رشد است که در جست و جوی بهبود توانایی های بخش فناوری اطلاعات خود می باشند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا