گزارش آگهی

بهترین شرکت های پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه امروزه به یکی از مهم ترین شغل ها تبدیل شده است و دلیل این موضوع وابستگی بسیاری از شرکت ها و سازمان به کامپیوتر ها است، به گونه ای که اگر در بهترین حالت اینترنت یک مجموعه قطع شود آن ها نمی توانند ساده ترین کارهای خود را پیش ببرند!

در اینجا شرکت های پشتیبانی شبکه اهمیت پیدا می کنند. پشتیبانی شبکه به مجموعه ای از خدمات اطلاق می شود که به منظور حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه انجام می شود و شامل پشتیبانی کامپیوتر نیز می گردد.

در صورتی که مشکلی برای سیستم های کامپیوتری ، سرور و در کل شبکه ی کامپیوتری آن سازمان به وجود بیاید ، کارشناس پشتیبان شبکه وظیفه دارد در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع عیوب پیش آمده اقدام کند و همچنین تدابیری را اتخاذ کند که تا جای ممکن جلوی بروز بسیاری از مشکلات گرفته شود .

اگر بخواهیم کامپیوتر ها را به انسان ها تشبیه کنیم ، میتوانیم پشتیبانی شبکه را نیز به دکتر تشبیه کنیم. آدم ها همیشه باید برای حفظ سلامتی خود چند وقت یک بار پیش دکتر های مختلف بروند و از وضعیت سلامتی خود آگاهی کسب می کنند و اگر وضعیت سلامتی آن ها مناسب نباشد، باید هر چه سریع تر پیش دکتر مربوطه مورد معالجه قرار بگیرند.

کامپیوتر ها هم به همین صورت هستند و باید به طور مداوم توسط کارشناس پشتیبانی شبکه چک شوند تا اگر مشکلاتی دیده شد که میتوانست در آینده منجر به مشکلات بزرگتر شود، سریعا رفع شود. همچنین در مواردی که شبکه ی کامپیوتری آن سازمان با مشکل رو به رو می شود. پشتیبانی شبکه باید به سرعت نسبت به رفع آن اقدام کند.

۱-پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان

آی تی پشتیبان از آن دسته شرکت های پشتیبانی شبکه ای است که رضایت کاربر مهم ترین موضوع برای آن هاست. به گونه ای که طبق تجربه ی کاری ما با این شرکت علاوه بر اینکه مشکلات شبکه های کامپیوتری را به سرعت رفع می کردند، ارتباط کاری بسیار خوب و درستی را با ما برقرار می کردند، به گونه ای که تمامی کارشناسان مجموعه درباره ی وجود مشکل از ما میپرسد.

این موضوع برای ما بسیار اهمیت پیدا کرد، چرا که در بسیاری از اوقات به میزانی کارهای پرسنل مجموعه ما زیاد بود که فراموش می کردند مشکلات شبکه کم اهمیت را اعلام کنند و این موضوع به ما خیلی کمک کرد تا کوچک ترین مشکلات مربوط به شبکه کامپیوتری و کامپیوتر ها نیز به درستی رفع گردد.

آدرس: اقدسیه، نرسیده به مینی سیتی، ضلع شمالی بزرگراه ارتش، جنب بانک پاسارگاد، پلاک ۱۱۳، ط ۴، واحد شرقی

تلفن: ۲۸۴۲۴۰۴۶ – ۰۲۱ ، ۲۸۴۲۴۰۵۲ – ۰۲۱

۲- شرکت رایان پشتیبان

رایان پشتیبان یکی دیگر شرکت های پشتیبانی شبکه است که در قدیم بسیار خوب کار می کردند و ما به مدت کوتاه از خدمات آن ها استفاده کردیم ولی موضوعی که برای ما اذیت کننده بود حل نشدن سریع مشکلات به دلیل بار کاری این شرکت بود. در آن برهه از زمان ما بدلیل اهمیت کار پشتیبانی شبکه های کامپیوتری مجموعه خود، تصمیم به تغییر شرکت گرفتیم و دیگر از خدمات آن ها استفاده ای نکردیم.

شرکت رایان پشتیبان در سعادت آباد واقع شده است و میتوانید اسم آن ها را در گوگل سرچ کنید تا وب سایت و اطلاعات دیگر آن ها را ببینید.

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان صدف، نبش کوچه نظری، پلاک ٣٠

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۴۰۴۹۲ ، ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۴۴

۳-شرکت پیراسیس

پیراسیس از آن دسته شرکت هایی است که با تازگی پیدا شده است و شما با سرچ اسم آن میتوانید اطلاعات مربوطه را در گوگل مشاهده کنید. پیراسیس شرایط بسیار زیبایی را در ظاهر از خود به نمایش گذاشته است و وقتی که از وب سایت آن ها دیدن می کنید به راحتی متوجه این موضوع می شوید. همه چیز در ظاهر خوب است اما باید دید در باطن هم شرایط به همان صورت است یا خیر. متاسفانه تجربه ای در کار با این مجموعه نداشته ایم

آدرس: تهران، جردن، خیابان بابک بهرامی، پلاک ۶۰

تلفن: ۴۵۸۷۸۰۰۰-۰۲۱

انتخاب بهترین شرکت پشتیبانی شبکه

انتخاب یک شرکت پشتیبانی شبکه کار ساده ای نیست و نمیتوان به طور قاطع گفت که چه کارهایی می توان انجام داد تا بهترین شرکت پشتیبانی شبکه را انتخاب کرد اما برای اینکه بتوانید انتخاب خوبی در بین شرکت های پشتیبانی شبکه داشته باشید بهتر است تمام نیاز های خود را حتی آن هایی که فکر می کنید اهمیت کمی دارد را با شرکت پشتیبانی شبکه مد نظر مطرح کنید و در ابتدا حدود یک تا دو ماه به صورت آزمایشی و کوتاه مدت با آن شرکت همکاری کنید، با توجه به مواردی که مشاهده کردید می توانید به صورت تقریبی نتیجه گیری کرده و تصمیم به همکاری بلند مدت با آن شرکت پشتیبانی شبکه بگیرید.

راه دیگر انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری این است که از تمامی شرکت های پشتیبانی شبکه انتخابی مشاوره دریافت کنید و دلایل آن ها را برای سناریو های انتخابی به طور کامل جویا شوید و با توجه به موارد عنوان شده یک شرکت را به عنوان نمونه انتخاب کرده و در ابتدا شروع به همکاری کوتاه مدت کنید.

لازم به ذکر است که هیچ راه تضمینی برای انتخاب بهترین شرکت پشتیبانی شبکه وجود ندارد و شما به عنوان کارفرما تنها می توانید با رعایت نکات گفته شده در بالا نسبت به انتخاب یک شرکت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری اقدام کنید.

سخن پایانی

انتخاب یک شرکت پشتیبانی شبکه از جمله کارهایی است که در طولانی مدت می توان به کیفیت کار آن شرکت پشتیبانی شبکه پی برد، پس نباید نسبت به انتخاب آن زیاد سخت گیر بود، موضوعی که بسیار اهمیت دارد بستن یک قرارداد پشتیبانی شبکه درست و اصولی است که اگر در هر صورت از سمت طرفین موضوعی مطرح شد و باعث نارضایتی شد طبق قرارداد پشتیبانی شبکه پیگیری شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا