گزارش آگهی

سرور مجازی ایران کسب و کار شما را متحول می‌کند

شرط موفقیت هر کسب‌و‌کاری وفق دادن خود را به شرایط روز دنیاست. از آنجا تکنولوژی و اینترنت به بستری جدانشدنی از بسیاری از کسب‌و‌کارها تبدیل شده است، حتماً به سرور مجازی ایران نیاز خواهید داشت. اما منظور از سرور مجازی چیست؟

شرط موفقیت هر کسب‌و‌کاری وفق دادن خود را به شرایط روز دنیاست. از آنجا تکنولوژی و اینترنت به بستری جدانشدنی از بسیاری از کسب‌و‌کارها تبدیل شده است، حتماً به سرور مجازی ایران نیاز خواهید داشت. اما منظور از سرور مجازی چیست؟

در سرورهای قدیمی از یک دستگاه فیزیکی استفاده می‌شد که چندین عمل مختلف مانند اشتراک فایل، کنترل دامنه و برنامه را برعهده داشت. اما با روی کار آمدن سرور مجازی تحولی شگرف در دنیای تکنولوژی رخ داده است. بنابراین اگر به دنبال راهکاری برای تحول کسب‌و‌کار خود هستید، مزایای استفاده از VPS ایران را از دست ندهید.

با سرور مجازی ایران بیشتر آشنا شوید

سرور مجازی یا Virtual Private Server که به‌اختصار آن را VPS می‌نامند، بخشی از یک سرور اختصاصی است. سرور مجازی را می‌توان وب سروری تعریف کرد که منابع کامپیوتر را با دیگر سرورهای مجازی به اشتراک می‌گذارد و یک سرور اختصاصی نیست.

با استفاده از سرور مجازی، کل کامپیوتر به یک نرم افزار سرور تعلق نمی‌گیرد، بلکه بین دو یا چند سرور جدا تقسیم می‌شود. این نوع سرور شباهت زیادی به سرور اختصاصی دارد، با این تفاوت که با پرداخت هزینه بسیار کمتری از مزایای آن بهره‌مند خواهید شد.

به بیان ساده‌تر یک سرور فیزیکی در مرکز داده (Data Center) وجود دارد که میزبانی سرور مجازی VPS را انجام می‌دهد. به کمک مجازی ساز، سرور فیزیکی به فضاهای مختلف تقسیم خواهد شد که می‌توان به طور اختصاصی از آن استفاده کرد. اما استفاده از سرور مجازی ایران چه مزایایی برای کسب‌و‌کارها دارد؟

مزایای استفاده از VPS ایران برای کسب‌و‌کارها

با به‌کارگیری سرور ایران در کسب‌و‌کار خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شاهد تغییرات شگرفی خواهید بود. اگرچه صرفه‌جویی در هزینه‌ها مهم‌ترین دلیل استفاده از سرور مجازی است، نباید سایر مزایا را نادیده گرفت.

به کمک سرور VPS ایران نه‌تنها بهره‌وری افزایش پیدا می‌کند، بلکه از سطح امنیت بیشتری نیز برخوردار خواهید شد. در ادامه به طور تخصصی‌تر به مزایای استفاده از این نوع سرور می‌پردازیم.

کاهش چشمگیر هزینه‌ها

اگرچه استفاده از یک سرور اختصاصی مزایای بسیاری به همراه دارد، اما بسیاری از کسب‌و‌کارها توان مالی خرید چنین سرورهایی را ندارند. از طرفی هاست اشتراکی باوجوداینکه قیمت نسبتاً پایینی دارد، قابلیت تأمین نیاز امروزی مشاغل را ندارد.

در اینجاست که نقش سرور مجازی ایران پررنگ‌تر می‌شود. درواقع قیمت این نوع سرور در مقایسه با امکاناتی که در اختیار مشاغل قرار می‌دهد، به‌صرفه است. هنگامی‌که صحبت از صرفه‌جویی در هزینه‌ها با استفاده از سرور مجازی می‌شود، دو عامل مهم موردتوجه قرار می‌گیرد: نیاز به سرمایه بالا و هزینه‌های اضافی.

به همین خاطر است که استفاده از سرور ایران بهترین گزینه پیش روی کسب‌و‌کارهاست.

افزایش قابل توجه بهره‌وری

این روزها سرعت در هر کاری حرف اول را می‌زند. بسیاری از کاربران تنها چند ثانیه فرصت می‌دهند تا وب سایتی به طور کامل بارگذاری شود. ناگفته نماند که سرعت بالا در رتبه‌بندی گوگل نیز نقش غیرقابل‌انکاری دارد.

به کمک سرور VPS انواع فرایندها به طور هم‌زمان قابل انجام هستند، بدون اینکه کوچک‌ترین اختلالی در هر یک از آنها روی دهد. حال اگر بخواهیم مقایسه‌ای ساده با هاست اشتراکی داشته باشیم، ازآنجاکه چندین وب سایت روی یک هاست قرار می‌گیرند، شاهد سرعت پایین و کند شدن عملکرد هر یک از سایت‌ها خواهیم بود.

بی‌شک سرعت بالا تعداد کاربران بیشتری را به سمت وب سایت شما روانه می‌کند و این موضوع به معنی برخورداری از مشتریان بیشتر است. همان عاملی که موفقیت کسب‌و‌کارها را تضمین می‌کند.

امنیت سرور مجازی ایران

حملات سایبری یکی از بزرگ‌ترین کابوس‌های هر کسب‌و‌کاری است. اما با استفاده از VPS ایران دیگر هیچ جای نگرانی باقی نمی‌ماند؛ چرا که با پیاده‌سازی اقدامات امنیتی وب توسط متخصصان، سرور در برابر انواع کدهای مخرب، نوسانات ترافیک و بار محافظت می‌شود.

به‌این‌ترتیب وب سایت‌هایی که از سرور مجازی استفاده می‌کنند، در مقایسه با سایت‌هایی که از هاست اشتراکی استفاده می‌کنند، از امنیت بیشتری برخوردار هستند.

تجربه آزادی عمل در انتخاب نرم افزارها

سرور ایران نسبت به هاست اشتراکی امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با انتخاب هاست اشتراکی با افراد زیادی در استفاده از یک سرور شریک هستید؛ این موضوع به معنای آزادی عمل بسیار کمتر است.

در مقابل به کمک سرور مجازی ایران امکان نصب انواع سیستم عامل‌های ویندوز یا لینوکس را خواهید داشت؛ بنابراین با برخورداری از VPS مدیریت و کنترل سرور در دستان شما است و این امکان را دارید که به بهترین نحو ممکن امکانات مورد نظرتان در اختیار کاربران قرار دهید.

انعطاف‌پذیری بالا

با خرید یک سرور مجازی VPS از منابع مشخصی مانند RAM، CPU و فضای دیسک برخوردار خواهید شد. اما با گذشت زمان و توسعه کسب‌و‌کار قطعاً به فضای بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد. اما در این حالت چه اتفاقی می‌افتد؟

خبر خوش در خصوص سرور مجازی ایران این است که شما در هر زمان این امکان را خواهید داشت که منابع بیشتری را به سروری خود اضافه کنید. به عنوان مثال هنگامی ترافیک وب سایت رو به افزایش می‌گذارد، به RAM بیشتری نیاز خواهید داشت. در این زمان با تماس با ارائه‌دهنده سرور مجازی می‌توانید سرور خود را ارتقا دهید.

ناگفته نماند که در هاست اشتراکی نیز امکان افزایش فضا و منابع در دسترس وجود دارد؛ با این تفاوت که این قابلیت در هاست اشتراکی محدود است و نیاز به Down Time دارد. در مقابل در سرور مجازی افزایش مقیاس بدون ایجاد هیچ‌گونه وقفه‌ای امکان‌پذیر است.

چرا باید از سرور مجازی ایران برای توسعه کسب‌و‌کار خود استفاده کنیم؟

سرعت، امنیت، افزایش بازده و انعطاف‌پذیری چهار پارامتر مهمی است که هر کسب‌و‌کاری را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد. به همین خاطر است که باید همگام با تغییرات دنیای اطراف خود حرکت کرده و خواه‌ناخواه خود را این تغییرات وفق دهیم. در این میان پارس وی دی اس با ارائه انواع سرور مجازی به کسب و کارها کمک می‌کند که در مسیر پیشرفت قدم بگذارند.

اما چرا پارس وی دی اس

یک سرور مجازی ایده‌آل باید از نظر سرعت، پهنای باند، سخت افزارهای به‌روز مناسب باشد. با خرید وی پی اس ایران نه‌تنها از تمام مزایایی که بیان شد، بهره‌مند خواهید شد، بلکه پشتیبانی ۲۴ ساعته را نیز دریافت می‌کنید.

برخی دیگر از مزایای استفاده از سرور مجازی ایران پارس وی دی اس به شرح زیر است:

  • سرور مجازی پارس وی دی اس در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرور مورد نظرتان در اختیار شما قرار می‌دهد؛
  • با انتخاب پارس وی دی اس از تجربه سرعت با سخت افزارهای نسل G8 در کنار هارد SSD بهره‌مند خواهید شد؛
  • در هر ساعتی از شبانه‌روز این امکان را دارید که سرور خود را مدیریت کنید؛
  • به‌کارگیری تکنولوژی فایروال سرور شما را از حملات DDOS در امان نگه می‌دارد؛
  • با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه از امکانات و خدمات بی‌شماری بهره‌مند خواهید شد.

در نهایت با انتخاب درست و به‌موقع سرور مجازی شاهد رشد و توسعه کسب‌و‌کار خود باشید. پارس وی دی اس گام‌به‌گام در مسیر پیشرفت همراه شماست و با ارائه مشاوره‌های تخصصی به پیشرفت شما کمک می‌کند. پس با تصمیم‌گیری درست یک بار برای همیشه آینده کسب‌و‌کارتان را تغییر دهید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا