گزارش آگهی

معرفی مناطق بکر شمالی برای اجاره ویلا در تعطیلات آخر هفته

اگر هزاران بار به شمال ایران سفر کرده باشید باز هم جذابیت‌هایی برای ما خواهد داشت. شمال کشور ما همیشه مناطقی جدید و بکر برای عرضه به گردشگران خود دارد.

مناطق بکر به مناطقی گفته می‌شود که ترکیب و ساختار آن هیچ تغییری نکرده باشد. دست‌نخورده بودن مناطق خود یکی از زیبایی‌ها در صنعت گردشگری خواهد بود. این صنعت در راستای حفظ و نگهداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار تلاش می‌کند.

دریاچه سد دریوک؛ چالوس

شهر چالوس همچنان زیبایی‌هایی برای گشت و گذار و تفریح دارد. یکی از این زیبایی‌ها دریاچه دریوک است. آب این دریاچه شیرین است و وسعتی نزدیک به یک هکتار دارد. دریاچه سد دریوک چالوس روبه‌روی دره ولی آباد هزار چم واقع شده است.

معرفی مناطق بکر شمالی برای اجاره ویلا در تعطیلات آخر هفته

عمق این دریاچه ۵ متر به ثبت رسیده است. تمامی اطراف دریوک را مراتع و مرغزارها پوشانده است. در این دریاچه زیبا پرندگان بومی و وحشی زیادی سکونت دارند. فصل زمستان پرندگان مهاجر نیز به این دریاچه می‌آیند. غاز و مرغابی گونه‌های مهاجر این دریاچه هستند.

دریاچه دریوک در دامنه کوه دال کمر قرار گرفته و اقلیم مناسبی دارد. دریاچه چشم‌انداز زیبایی رو در اطراف و گوشه و کنار خود دارد. دریاچه بدون هیچ تغییری سالیان سال است که به همین گونه وجود داشته است. شهر چالوس برای اجاره ویلا شهر مناسب و زیبایی است. امکان اجاره ویلا در چالوس را سایت سایت جاباما برای شما ایجاد کرده است. برای بازدید از دریاچه دریوک هر زمان اراده کنید به راحتی از اقامتگاهی که در سایت جاباما رزرو کرده‌اید به این منطقه بکر و زیبا خواهید رسید.

اطراف دریاچه دشت‌ وسیعی به نام همان دریاچه وجود دارد. این دشت و دریاچه ساعات خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دریاچه و دشت دریوک در فصل پاییز و زمستان هم زیبا است. این فصل دریاچه دریوک چالوس را از دست ندهید.

آبشار سیاسرت؛ رامسر

شهر رامسر همیشه برای گردشگران جاذبه داشته است. این شهر در استان مازندران و در غرب استان قرار گرفته است. یکی از جاذبه‌های طبیعی و بکر این شهر زیبا آبشار سیاسرت بوده است. آبشار در جنوب رامسر واقع شده است.

شهر رامسر شاداب و سرزنده است. آبشار سیاسرت رامسر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سرچشمه زندگی و حیات است. اطراف آبشار مناطق زیبا بسیار دیده می‌شود. طبیعت اطراف آبشار خود به تنهایی جاذبه و منطقه گردشگری برای مسافران است.

از سایت جاباما می‌توانید به راحتی ویلا رامسر رزرو کنید. وقتی ویلای زیبای خود را تحویل گرفتید کمی استراحت کنید و هر زمان خستگی شما رفع شده بود برای بازدید از آبشار راهی شوید. یکی از خدماتی که از سایت جاباما می‌توانید درخواست داشته باشید رزروهای آنی سایت است. با وجود این خدمات شما اگر با یک برنامه بداهه راهی سفر شده باشید خصوصا آخرین روزهای هفته، دست خالی نخواهید بود.

معرفی مناطق بکر شمالی برای اجاره ویلا در تعطیلات آخر هفته

برای اینکه خود را به آبشار سیاسرت برسانید باید به سمت جاده اصلی جنت رودبار رهسپار شوید. سیصد متر پایین‌تر از جاده یک مسیر برای رسیدن به آبشار قرار دارد. باید خدا را بابت این همه زیبایی و نعمت که به ما داده است شکر کنیم. آبشار سیاسرت قسمتی از رودخانه چالک است. مناظر زیبایی این آبشار هوش از سر هر بیننده‌ای خواهد برد.

روستای اسب‌چین؛ سلمان‌شهر(متل قو)

روزهای آخر هفته روزهای مناسبی برای مسافرت چند روزه و کوتاه است. یکی از این مقصدهای سفر شهر سلمان‌شهر یا همان متل قو گذشته است. اگر شما نیز متل قو را برای سفر آخر هفته خود  انتخاب کرده باشید باید از روستای اسب‌چین این شهر دیدن کنید. این روستا در شمال سلمان‌شهر قرار گرفته است.

سایت جاباما در سلمان‍شهر نیز ویلاهای زیبایی را برای گردشگران تدارک دیده است. یک نگاه ساده به سایت شما را با دنیایی از اقامتگاه روبه‌رو می‌کند. سامانه جاباما بزرگ‌ترین مرجع رزرو آنلاین اقامتگاه در تمامی ایران است. شما می‌توانید برای رزرو متل قو به راحتی به این سایت مراجعه کنید.

روستای اسب‌چین سلمان‌شهر به دلیل وجود دیوارهای سنگی، نام اسب‌چین را به خود گرفته است. دیوارهای سنگی رشته کوه البرز نمایی از اسب را در خود به نمایش گذاشته است. واژه اسب‌چین از دو کلمه مجزای اسبه و چین به معنای سفید و دیوار است. در گذر زمان حرف «ه» از انتهای کلمه اسبه حذف شده است و به صورت امروزی خود درآمده است.

رودخانه‌ای که در روستای اسب‌چین جریان دارد یک رود دائمی و پر آب است. این رودخانه از چشمه‌ گوشیر سرچشمه می‌گیرد. چشمه گوشیر ابتدا از روستای آسمان می‌گذرد و بعد به این روستای سلمان‌شهر می‌رسد.

معرفی مناطق بکر شمالی برای اجاره ویلا در تعطیلات آخر هفته

یکی از دلایلی که این رودخانه را معروف کرده است وجود ماهی در آن است. ماهی سفید معروف‌ترین نوع ماهی در این رودخانه است. لازم به ذکر است که گفته شود طعم ماهی این رودخانه به دلیل وجود جلبک کمی متفاوت خواهد بود.

محصول دیگری که در این روستا می‌توانید پیدا کنید میوه کیوی است. نزدیک به چهل سال است که این میوه در روستا پرورش داده می‌شود. مناظر زیبا و چشم‌نواز روستا، مزارع اطراف روستا است. دریا و رودخانه نیز از داخل روستا دیده می‌شود که این خود به زیبایی روستا خواهد افزود.

رزرو آنی جاباما

هر زمان از زندگی خود که تصمیم به یک سفر آنی گرفته باشید با مراجعه به سایت جامع جاباما اقامتگاه مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. تعطیلات آخر هفته معمولا پیدا کردن و رزرو اقامتگاه کمی دشوار خواهد بود. این مشکل با وجود سرویس رزرو آنی در جاباما حل شده است.

مقصد شما هر شهر و روستایی که باشد این سرویس در آن منطقه به شما بهترین پیشنهادها را دارد. ویژگی این نوع اقامتگاه‌ها در سایت جاباما نخواستن تایید از طرف میزبان است. شما با رزرو این دسته سکونتگاه یک ویلا، آپارتمان، بوم‌گردی و… را در چند دقیقه برای خود انتخاب می‌کنید.

این سرویس با سیاست سرعت بخشیدن به رزرو اقامتگاه برای مسافران تدارک دیده شده است. با وجود این سامانه شما در کمترین زمان سکونتگاه خود را خواهید داشت.

مناطق بکر چه طبیعی و چه از نوع تاریخی جذابیت‌های زیادی برای گردشگران دارند. حال اگر این مناطق با کمتر تغییر از زمان ساخته شدن باقی‌مانده باشند جذابیت آن را صد چندان می‌کند. گردشگران نیز باید در نگهداری از این مناطق تلاش کنند تا به این جاذبه‌ها آسیبی نرسانند. جنگل، رودخانه، رود، آثار باستانی، قلعه، دژ و از این دست جاذبه‌ها همگی در دسته مناطق بکر قرار خواهد گرفت. شمال ایران به دلیل پر باران بودن، جنگل‌های سرسبز و رودخانه‌های پرآبی دارد. این قسمت از ایران همیشه برای سفر و گشت و گذار مناسب است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا