گزارش آگهی

اولین روتر گیمینگ چهار بانده مجهز به WiFi 6E در جهان

آیا برای ورود به ضیافت اینترنت بی‌سیم ۶GHz آماده هستید؟ بلیط ورودی قسمت VIP شما، آخرین نسل وای‌فای یعنی WiFi 6E می‌باشد. ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات کامپیوتری در جهان، اولین روتر گیمینگ چهاربانده جهان با فرکانس  ۶GHz ، با نام تجاری ROG Rapture GT-AXE16000 را معرفی و نسخه Pro روتر گیمینگ ROG Rapture  GT-AXE11000 Pro را نیز به ارمغان آورد.

اکنون ایسوس با آپدیت چیپست و بهینه‌سازی نرم‌افزار مدیریت روتر، آماده ایجاد ارتباطی بدون لگ و کمترین تاخیر در گیمینگ می‌یاشد. روترهای ROG Rapture GT-AXE11000 Pro و ROG Rapture GT-AXE16000 با در اختیار داشتن اخرین نسل پردازنده‌های چهار هسته‌ای Brodcom و ترکیب آخرین نسل فناوری‌های ASUS RF و RangeBoost Plus، باعث افزایش ۳۸ درصدی پوشش سیگنال WiFi و افزایش قدرت نفوذ ۱۸ درصدی سیگنال WiFi خواهد شد.

خیالتان بابت پشتیبانی کامل از WiFi 6E راحت

اگر نیاز به ارتباطی سریع و باثبات برای کارهای خاص دارید اما با وجود باندهای فرکانسی ۲.۴GHz و ۵GHz امکان آن فراهم نمی‌گردد. اینجاست که WiFi 6E می‌تواند با وسعت ۱۶۰ هرتزی کانال‌های ارتباطی، نیازتان به استریم ویدیوهای ۸K، تجربه بازی‌های VR روی هدست‌های VR بی‌سیم و برگزاری ویدئو کنفرانس‌های باکیفیت بالا را مرتفع نماید.

اولین روتر گیمینگ چهار بانده مجهز به WiFi 6 در جهان

روتر ROG Rapture GT-AXE16000  مجهز به ۲ پورت ۱۰ گیگابیتی، ۱ پورت ۲.۵ گیگابیتی از نوع WAN و ۴ پورت LAN می‌باشد. همچنین قابلیت تلفیق دو پورت ۱ گیگابایتی LAN و گرفتن خروجی ۲ گیگابیتی از آنها نیز میسر می‌باشد. البته اگر شما نیاز به استفاده از Multi-WAN یا اینترنت همیشگی دارید، خیالتان راحت؛ به راحتی می‌توانید دو اینترنت مجزا، از ISPهای مختلف به روتر وصل کنید تا اگر یکی قطع شد، دیگری در مدار قرار بگیرد که با قطعی اینترنت هیچ‌گاه مواجه نگردید.

از قابلیت‌های ویژه روتر ROG Rapture GT-AXE16000، می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۲GHz، پشتیبانی از فناوری‌های AiProtection Pro و Instant Guard و اختصاص تمام پهنای باند برای ترافیک سرورهای گیمینگ تنها با فشار دادن یک دکمه جهت بهینه‌سازی ارتباط برای جلوگیری از ایجاد هرگونه لگ هنگام بازی، اشاره نمود.

بهتر از هر زمانی از گیم لذت ببرید

یکی از پیش‌نیازهای استفاده از WiFi 6، وجود یک روتر با قابلیت پشتیبانی از نسل ششم WiFi و پوشش حداکثری سیگنال ۶GHz می‌باشد.  روتر ROG Rapture GT-AXE11000 Pro با ارائه ۲ باند ۵GHz که هر کدام تا ۴۸۰۴ مگابیت بر ثانیه امکان برقراری ارتباط دارند، می‌تواند از یکی از این باندها جهت ارتباط اینترنتی و از دیگری جهت ارتباط با سایر روترهای ASUS با فناوری AiMesh استفاده نماید. همچنین با ارائه باند ۲.۴GHz و امکان برقراری ارتباط تا ۱۱۴۸ مگابیت بر ثانیه، جمعاً می‌تواند به ۱۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه برسد.

روتر ROG Rapture GT-AXE11000 Pro نیز مانند ROG Rapture GT-AXE16000، مجهز به پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای با فرکانس ۲GHz، پشتیبانی از فناوری‌های AiProtection Pro و Instant Guard و قابلیت Game Boost، جهت اولویت‌بندی ترافیک سرورهای گیمینگ برای تجربه گیمینگ عالی، می‌باشد.

اگر به دنبال مهاجرت به نسل آخر ارتباطات بی‌سیم یا همان WiFi 6E هستید، ایسوس به عنوان برترین تولیدکننده محصولات گیمینگ، نسل جدید روترهای خود یعنی ROG Rapture GT-AXE16000 و ROG Rapture GT-AXE11000 Pro را که مجهز به جدیدترین چیپست‌ها و کامل‌ترین نرم‌افزارهای مدیریتی نموده است، به شما پیشنهاد می‌دهد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا