گزارش آگهی

چهار قابلیت ویژه ماشین لباسشویی P154W سامسونگ

جریان زندگی به سبک شما

دنیای مدرن سبک‌های متفاوتی از زندگی را پیش روی ما قرار داده ‌است اما بدون در نظر گرفتن اینکه کدام سبک زندگی را برای خودمان انتخاب کرده‌ایم، همه ما برای زمان ارزش ویژه‌ای قائل هستیم و در تلاشیم تا از زمان خود بیشترین استفاده را داشته باشیم. با این حال همه چیز در زمان خلاصه نمی‌شود، برای بسیاری از ما کنترل هزینه‌ها، مراقبت از محیط زیست و صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز در لیست اولویت‌ها قرار دارد. بنابراین طبیعی‌ست که در هنگام خرید، مخصوصا خرید محصولات لوازم خانگی اولویت‌های سبک زندگی‌مان را در نظر بگیریم.

شرکت سامسونگ نیز همچون سایر بخش‌ها در حوزه لوازم خانگی هم نسبت به این موضوع بی توجه نبوده و با طراحی محصولاتی بادوام و کاربردی، مصرف‌کنندگان را در جریان زندگی به سبک خودشان همراهی می‌کند.

یکی از نوآورانه‌ترین محصولات لوازم خانگی شرکت سامسونگ ماشین‌های لباسشویی سری ‎ QuickDrive مدل P154W است که به مشخصات و قابلیت‌های مبتکرانه‌ای‌ مجهز شده و خواسته‌های مصرف‌کنندگان خود را در نظر گرفته و با هوشمندی به آنها جواب می‌دهد.

پاکیزگی در یک نیمه

وقتی ماشین لباسشویی ۹ کیلویی سامسونگ مدل P154W را انتخاب می‌کنید، در حقیقت یک ماشین لباس‌شویی با ظاهری زیبا و نوآوری‌های جذاب، همراه با ویژگی‌هایی کاربردی را انتخاب کرده‌اید. یکی از این ویژگی‌ها، تکنولوژی ‎QuickDrive است. QuickDrive زمان یک چرخه لباسشویی را تا ۵۰ و مصرف انرژی را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

سازه اصلی این طراحی هوشمندانه Q-Drum است که شامل یک «دیگ اصلی» و یک «صفحه پشتی» است که به طور مستقل می‌چرخد و این امکان را به ماشین لباسشویی می‌دهد که نه تنها مانند یک لباسشویی معمولی لباس‌ها را به اطراف بچرخاند، بلکه آن‌ها را به جلو و عقب هل ‌دهد. به این ترتیب ماشین لباسشویی P154W سامسونگ بدون اینکه از کیفیت شست‌وشو بکاهد، آلودگی و باکتری‌ها را در زمان کمتری از بین می‌برد و در عین حال از بافت پارچه‌ها نیز مراقبت می‌کند.

افزودن لباس در هر زمان

تجربه پیدا کردن یک لباس جا مانده درست چند دقیقه بعد از اینکه ماشین لباس‌شویی را روشن کرده‌ایم یک تجربه همگانی‌ است. تا پیش از این چاره‌ای نداشتیم جز صبر کردن تا پایان چرخه شست‌وشو و از نو روشن کردن ماشین لباس‌شویی برای بار دوم، آن هم برای یک یا دو تکه لباس. اما امروز ماشین‌ لباسشویی P154W سامسونگ راه چاره این مسئله را به صورت دریچه AddWash با یک طراحی چشم نواز، در اختیار شما می‌گذارد. در واقع دریچه AddWash به شما این اجازه را می‌دهد تا زمانی که دمای آب درون محفظه زیر ۵۰ درجه سانتیگراد باشد و دستگاه در وسط چرخش قرار نگیرد، آزادانه در را باز کنید و بعد از شروع شست‌و‌شو هر وسیله‌ جا مانده‌ای را که می‌خواهید بیندازید.

حباب‌های قدرتمند

اگرچه دمای بالای آب هنگام شست‌وشو می‌تواند در از بین بردن آلودگی‌ها بسیار موثر باشد ولی برخی از الیاف در برخورد با آب داغ  واکنش خوبی نشان نمی‌دهند. دمای بالا می‌تواند موجب آسیب به بافت پارچه و یا تغییر رنگ آن‌ها شود. اما اگر از طرفداران سبک زندگی سبز باشید و حفظ محیط زیست برای شما از اهمیت بالایی برخودار باشد، استفاده از آب داغ در شست‌و‌شو به منزله مصرف بیشتر انرژی نیز تلقی می‌شود. ماشین لباسشویی P154W سامسونگ با بهره‌مندی از فناوری EcoBubble، می‌تواند لباس‌های شما را در دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد که تقریباً ۷۰ درصد انرژی کمتری نسبت به شستشوی داغ مصرف می کند، به طور کاملا تمیز و پاکیزه بشوید. در این فناوری، مواد شوینده با آب مخلوط شده تا به کف تبدیل شود. این کف به طور یکنواخت روی لباس‌های شما پخش شده و عمیق‌تر به الیاف نفوذ می‌کند. استفاده از قابلیت EcoBubble ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، حجم مواد شوینده در دستگاه را کاهش می‌دهد و سبب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی خواهد شد.

تمیزی در همه جا

تمیز کردن محفظه داخلی ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و ضروری‌ترین مواردیست که برای حفظ لباس‌های محبوب شما و همچنین ماشین لباسشویی باید رعایت شود. در ماشین‌های لباسشویی معمولی این خود افراد هستند که باید دست به کار شوند و با شوینده‌ها و روش‌های متفاوت ماشین لباسشویی خود را تمیز کنند آن هم به شرط عدم فراموشی. اما زمانی که درباره ماشین‌ لباسشویی P154W سامسونگ صحبت می‌کنیم خیال شما از این بابت راحت باشد زیرا تنها فشردن یک دکمه برای انجام این‌کار کافیست. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این ماشین لباسشویی فناوری Eco Drum Clean+‎‎‎‎ است. ‎‎‎‎Eco Drum Clean+‎‎‎‎  یک روش خود تمیزکننده است که محفظه داخلی دستگاه را تمیز می‌کند. این تکنولوژی با استفاده از نیروی اصطکاک جریان قدرتمند آب و چرخش سریع، آلودگی‌های واشر لاستیکی را رفع می‌کند، به طوری که  %۹۹.۹ از باکتری‌های عامل ایجاد بو را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می‌برد. این قابلیت همچنین به شما اطلاع می‌دهد که دستگاه چه زمانی نیاز به نظافت دارد تا خیال شما را به طور کامل از این موضوع راحت کند.

محصولات لباسشویی شرکت سامسونگ برای ارائه سطوح کاملاً جدیدی از عملکرد شستشو طراحی شده‌اند. آنها راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهند که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا سبک‌های زندگی روزمره خود را غنی‌تر از همیشه پیش ببرند و جریان زندگی خود را در جهت درست هدایت کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا