گزارش آگهی

راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه تبلیغ محصول‌تان را می‌دانید؟

تا چند سال پیش هر تولیدکننده­ای که محصول باکیفیت به بازار عرضه می­کرد، خودبه‌خود در بازار به شهرت می­رسید و به‌نوعی کسب­وکارش سکه می­شد. گاهاً نیز برای تبلیغات ساده­ اقدام می‌کردند، اما با گذر زمان و ظهور شبکه­های اجتماعی، فروش فیزیکی در کنار فروش مجازی رونق پیدا کرد.

با استقبال مردم از خرید آنلاین، بسیاری از افراد به فکر راه­اندازی کسب­وکار شخصی خود افتادند تا اینکه در مدت زمان کوتاهی، رقبای مشاغل مختلف افزایش یافت. در نتیجه؛ نه‌تنها کسب‌وکارهای بزرگ، بلکه مشاغل تازه تأسیس نیز باید برای تبلیغات محصولات و خدمات خود کاری می­کردند. روش­های بازاریابی تنها چاره کار بودند و با توجه به هجوم جامعه به سمت بازاریابی، هزینه تبلیغات به یک‌باره افزایش پیدا کرد.

طبیعتاً کسب­­وکارهای نوپا توان پرداخت هزینه­های گزاف را نداشتند و با شکست مواجه شدند، زیرا بین آن‌همه محصول رنگارنگ، کسی برند آنها را نمی­شناخت و خرید نمی­کرد، اما خوشبختانه برای این مشاغل نیز راهکارهای جدیدی معرفی شد تا به راحت­ترین و ارزان ­ترین شکل ممکن، تبلیغ  کنند.

۸ روش ارزان تبلیغ محصولات

به‌طور کلی روش­های بازاریابی تنوع زیادی دارند، مانند چاپ بنر، تراکت، ایمیل مارکتینگ و… که هرکدام به نوبه خود کارآمد هستند، اما خیلی اوقات وقتی هنوز کسب­وکار رونق نگرفته است، امکان پرداخت هزینه­های سنگین وجود ندارد. با این حال راهکارهای ارزان­قیمت نیز وجود دارند، مانند:

در شبکه­‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید

یکی از مرسوم­ترین روش­های تبلیغاتی، فعالیت در شبکه­های اجتماعی مانند اینستاگرام است. هیچ هزینه­ای هم ندارد، کافیست اپلیکیشن موردنظر را روی موبایل­تان نصب کنید و اکانت خودتان را داشته باشید.

نکته اصلی این است که بلد باشید از پتانسیل­های تبلیغاتی این اپلیکیشن به‌نحو احسن استفاده کنید. برای مثال باید مطالب جذاب و متنوعی به اشتراک بگذارید تا در حوزه فعالیت­تان و از همه مهم­تر متناسب با سلیقه مخاطب باشد. آنگاه کم­کم صفحه شما مخاطبان خاص خودش را پیدا می­کند و کارتان رونق می­گیرد.

از گزینه تبلیغات در محل غافل نشوید

فعالیت در شبکه­های اجتماعی نوعی بازاریابی دیجیتالی است، اما علاوه‌برآن روش­هایی برای معرفی شرکت و… وجود دارد که حتی نیازی به چاپ بنر، تراکت و… هم ندارد. شما به راحتی می­توانید بر روی دیوارهای نزدیک محل کارتان، نام شرکت و زمینه فعالیت آن را بنویسید.

در این روش بهتر است به مواردی از فعالیت شرکت اشاره کنید که شما را از دیگران متمایز می­کند، مثلاً پشتیبانی ۲۴ ساعته، نصب و تعمیر تلویزیون حتی در روزهای تعطیل و… .

ترجیحاً از رنگ­های شاد و جذاب هم استفاده کنید تا توجه مخاطب را جلب کند.

تبلیغ محصول با پیامک

سیستم جواب‌گویی تلفنی را برای تبلیغ آماده کنید

معمولاً وقتی با شرکت و یا هر جایی تماس گرفته می­شود، اگر خط مشغول باشد، از ما می­خواهند که پشت خط منتظر بمانیم و بوق مشغول بودن برای ما پخش می­شود. شما می­توانید از همین فرصت نیز برای تبلیغات استفاده کنید و به جای بوق مشغول بودن، خدمات و محصولات خود را به‌صورت اپراتوری برای مشتری شرح دهید.

با این کار ذهنیت مشتری را نسبت به خودتان عوض می­کنید و به او نشان می­دهید که زمان او برای شما مهم است و با این کار سعی کرده­اید که وقتش به بطالت پشت خط تلفن نگذرد! همچنین می­توانید پیغام­گیر شرکت را هم به همین‌صورت آماده کنید تا بعد از معرفی مختصر حوزه فعالیت و محصولات از مشتری بخواهید، پیغام خودش را بگذارد. البته باید مفید و مختصر صحبت کنید، شعار ندهید و سعی در جلب نظر مخاطب داشته باشید.

تبلیغ محصول با پیامک

از بسته‌­بندی محصولات برای تبلیغات استفاده کنید

بهتر است یک‌بار برای همیشه هزینه کنید و یک بسته­بندی زیبا و جذاب برای محصولات خودتان انتخاب کنید، اگر به‌صورت اختصاصی برای شما طراحی شده باشد که چه بهتر! زیرا به نوبه خود یک تبلیغ محسوب می­شود و مشتریان هر کجا این نوع بسته­بندی را ببینند، برند شما در ذهن­شان می‌آید.

اگر بسته­بندی اختصاصی هم ندارید، بهتر است با لوگوی شرکت و معرفی محصول، آن را اختصاصی کنید. اگر توان پرداخت هزینه­هایی از این دست را هم ندارید، یک بروشور به همراه محصولات­تان به مشتری ارائه دهید تا آنها با دیگر خدمات و محصولات شما هم آشنا شوند. حتی می­توانید این بروشور را ضمیمه همه نامه­هایی که ارسال می­کنید هم قرار دهید.

در زمان برگزاری همایش‌ها برای یافتن مشتریان جدید اقدام کنید

معمولاً افراد شاغل در حوزه­های مختلف به‌دنبال یادگیری مهارت­های جدید و به‌روز کردن اطلاعات خود هستند، یکی از این روش­ها، شرکت در همایش­های مرتبط است. در این همایش­ها نه‌تنها فرصت کافی برای کسب اطلاعات مفید وجود دارد؛ بلکه به سبب حضور افراد متخصص و یا حتی علاقمندِ یک حوزه، فرصت مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات است. حتی می­توانید از حضور پیش‌کسوتان حوزه کاری خود در جهت همکاری و توسعه کسب­وکارتان هم استفاده کنید.

با همکاران موفق خود همکاری فعال داشته باشید

خیلی اوقات شما می­توانید با همکاران خود در زمینه­های مختلف همکاری داشته باشید و از این فرصت برای تقسیم هزینه­های تبلیغات نیز استفاده کنید. البته باید حوزه فعالیت شما یکی باشد و یا حتی مکمل یکدیگر باشند، در نتیجه با یک تیر دو نشان می­زنید و برای محصولات یکدیگر مشتری جذب می­کنید.

نظرسنجی پیامکی راجع‌به محصولات­تان را جدی بگیرید

وقتی برای بازاریابی اقدام می­کنید، باید یک استراتژی دقیق داشته باشید، بخشی از این استراتژی بررسی و تجزیه و تحلیل اقداماتی است که تا به اینجا انجام شده است. یکی از روش­های بررسی، برگزاری نظرسنجی پیامکی است. این کار با خرید پنل پیامکی امکان­پذیر است.

البته باید پنل اس ­ام­ اسی تهیه کنید که امکان برگزاری نظرسنجی را داشته باشد. برای مثال پنل ­های پیامکی ملی پیامک، این امکان را برای شما فراهم کرده است. شما می­توانید با پرداخت یک هزینه منصفانه، از چندین قابلیت پرکاربرد این پنل بهره­مند شوید.

تبلیغ محصول با پیامک

بازاریابی پیامکی را در پیش بگیرید

در بین تمام روش­های موجود برای بازاریابی، یکی از روش­ها، بازاریابی پیامکی است. در این روش شما باید ابتدا از یک سامانه معتبر برای خرید پنل پیامک اقدام کنید. با توجه به اینکه از کجا خرید کرده باشید، بانک جامع شماره تلفن مخاطبان به تفکیک محل سکونت، کد پستی، سن، جنسیت و… در اختیار شما گذاشته می­شود تا بدون محدودیت، ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی را آغاز کنید.

به جرأت می­توان گفت ارزان ­ترین راه تبلیغ محصول، بازاریابی پیامکی است، زیرا تأثیر زیادی بر رونق کسب­وکارتان خواهد گذاشت. پیشنهاد می­کنیم برای خرید از سامانه ملی پیامک کمک بگیرید. این سامانه با یک مشاوره تلفنی رایگان به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴، شما را برای خرید بهترین پنل از بین پنل­های موجود راهنمایی می­کند.

ملی پیامک بیش از ۱۰ سال سابقه دارد و همواره دغدغه چگونگی برقراری ارتباط بین مشتری و صاحبان مشاغل را داشته و دارد؛ به‌گونه­ای که یک ارتباط مداوم بین شما شکل بگیرد و کسب‌وکارتان رونق پیدا کند. کافیست به آدرس melipayamak.com مراجعه کنید و با توجه به نیازتان، یکی از پنل­های موجود را خریداری کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا