گزارش آگهی

نیم میلیون گیمر ایرانی در کنسول بازی ابری ایرانی

تعداد کاربران پلی‌پاد از جمعیت ایسلند بیشتر شد!

در آستانه‌ چهار سالگی کنسول بازی ابری پلی‌پاد، تعداد کل کاربران این پلتفرم از مرز ۵۰۰ هزار نفر عبور کرد تا موفقیتی دیگر در کارنامه نخستین کنسول بازی آنلاین خاورمیانه به ثبت برسد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، پلی‌پاد با ۵۰۰ هزار کاربر ثبتی تا به امروز و حدود ۴۰ هزار کاربر فعال ماهانه، بزرگ‌تر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری، به موفقیت و آینده‌ای درخشان‌تر نگاه می‌کند و چشم‌اندازی روشن برای آینده خود می‌بیند.

کنسول بازی ابری پلی پاد در سال ۱۳۹۷ با یک تیم کوچک از برنامه‌نویسان متعهد به صنعت گیم و با امید به اینکه هرکسی، با هر توان مالی بتواند بازی محبوبش را بدون نیاز به سیستم قوی، پیشرفته و پرهزینه اجرا کند، آغاز به کار کرد. به همین ترتیب، پلی‌پاد، مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد به صورت یک واحد استراتژیک تجاری در هلدینگ فناپ آغاز به کار کرد.

زمانی که هنوز صحبت از گوگل استادیا و مایکروسافت ایکس‌کلاود نبود، ایده‌ پلی‌پاد شکل گرفت و رشد کرد و حالا مجموعه متنوعی از بازی‌های روز و محبوب جهان را پیش‌روی علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی قرار داده است.

انتشار نسخه‌ی بیگ بنگ در دی ماه ۱۳۹۹ با توجه به همه‌گیری کرونا یک دستاورد بزرگ برای پلی‌پاد بود که تحول و بهبود کامل رابط کاربری را در کنار جلوه‌های بصری جذاب برای کاربران به همراه داشت. اجرای بازی‌ها روان‌تر شد و بازی‌‎های زیادی هم به مجموعه‌ی پلی‌پاد اضافه شد.

بعد از آن نیز نوبت به انتشار نسخه پلی‌پرو در شهریور ۱۴۰۰ رسید تا امروز کاربران بتوانند با خرید اشتراک ماهانه، بازی‌های فوتبالی را به صورت دو نفره اجرا کنند، پیشرفت خود در هر کدام از بازی‌ها را ذخیره کرده و یا با برگزاری لیگ دست به درآمدزایی بزنند.

اخیرا سه بازی پرطرفدار و موفق Red Dead Redemption 2 ، God of War و Ninja Turtles نیز به کتابخانه عناوین قابل استریم پلی‌پاد افزوده شده است.

این بازی‌ها از طریق وب‌سایت پلی‌پاد و یا اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوز در دسترس هستند.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران‌قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا