گزارش آگهی

۴ برنامه برتر ساخت شماره مجازی رایگان ۱۴۰۱

شماره‌های مجازی امروزه به یک نیاز تبدیل شده اند و بسیاری از کسب‌وکارها و یا افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند تا به بعضی از مشتریان بتوانند از این طریق پیام داده یا تماس بگیرند. هم‌چنین سایت‌های بسیاری نیز وجود دارند که برای ثبت نام نیاز به شماره خارج از کشور دارند که باز هم در اینجا به شماره‌ مجازی احتیاج پیدا می‌کنیم. به همین دلیل در ادامه مطلب به همراه ایدی‌تاپ به برترین برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان ۱۴۰۱ می‌پردازیم و بهترین آن‌ها را به همراه طرز استفاده‌شان به شما آموزش خواهیم داد.

شماره مجازی چیست و چه کاربردی دارد

شماره مجازی چیست و چه استفاده‌ای از آن می‌شود؟

همان‌طور که در بالا بیان کردیم، امروزه شماره‌های مجازی بسیار رایج شده‌اند و افراد زیادی تمایل به استفاده از آن‌ها دارند. حال اجازه دهید تا قبل از اینکه برتریت برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان ۱۴۰۱ را بررسی کنیم، کمی با این نوع شماره‌ها و کاربرد آن‌ها آشنا شویم تا ضرورت آن بیشتر برای ما مشخص شود.

درواقع شماره‌ای مجازی است که نیاز به سیم کارت نداشته باشد. چون همان‌طور که از نامش پیداست نیاز به سیم کارت فیزیکی برای داشتن شماره نیست‌. هم‌چنین این شماره‌ها نیاز به اپراتور نیز ندارند و به راحتی می‌توان از آن‌ها در هر کشوری استفاده کرد. به همین دلیل شما می‌توانید یک شماره مجازی از کشور آمریکا یا آلمان داشته باشید و به راحتی از آن در داخل ایران نیز استفاده کرده و علاوه بر تماس صوتی و تصویری، پیام نیز بدهید. حال این شماره‌ها چه منفعت و کاربردی برای افراد دارد؟ فرض کنید نیاز دارید تا چند اکانت واتساپ یا تلگرام برای کسب‌وکار خود داشته باشید.

برای هر حساب تلگرام یا واتساپ شما نیاز به یک شماره دارید تا بتوانید آن را ایجاد کنید. اما این امکان وجود ندارد که بتوانیم چند سیم کارت را درون یک گوشی بگذاریم و تعویض آن‌ها نیز ممکن است دردسر ساز باشد. پس در اینجا استفاده از شماره‌های مجازی مفید واقع می‌شوند. یعنی به راحتی می‌توان چند شماره مجازی به همراه چند اکانت تلگرام یا واتساپ داشت. هم‌چنین ممکن است برای مکالمات بین المللی خود نیاز به شماره‌ای به غیر از ایران داشته باشید. در اینجا نیز می‌توانید به راحتی از شماره‌های مجازی استفاده کنید.

بسیاری از افراد نیاز دارند تا در بعضی از سایت‌ها ثبت نام کنند و در فرم ثبت نام معمولا باید اطلاعات شخصی وارد شود. تعدادی از این سایت‌ها شماره‌های ایران را قبول ندارند. به همین دلیل می‌توان در اینجا نیز از شماره‌های مجازی استفاده کرد. البته باید این نکته را نیز مد نظر داشت که امنیت این شماره‌ها گاهی پایین است و تعدادی از آن‌ها تاریخ انقضا دارند. بنابراین به این نرم افزار احتیاج داریم تا در صورت تغییر شماره به راحتی یکی دیگر داشته باشیم‌. در ادامه مطلب با سایت نامبر فور همراه باشید تا بهترین نرم افزار‌های موجود را برای این کار به شما معرفی کنیم.

با نرم افزار textnow چطور شماره مجازی بسازیم؟

یکی از بهترین نرم افزار های اندروید برای ساخت شماره مجازی textnow است. سایت ایدی‌تاپ در اینجا قصد دارد تا آموزش ساخت شماره مجازی با textnow را به شما آموزش دهد. این نرم‌افزار را به راحتی می‌توان از گوگل پلی یا بازار دانلود کرد و هم‌چنین می‌توان آن را از سایت‌های معتبر اینترنتی نیز به صورت مستقیم دریافت و روی گوشی خود نصب کرد.

بعد از نصب و راه اندازی برنامه، نوبت به نحوه استفاده از آن می‌شود. بعد از اینکه برنامه را باز کردید گزینه get a free phone number را بزنید، سپس در صفحه جدیدی که باز می‌شود ایمیل و رمز خود را وارد کنید بعد از این کار باید گزینه create account را که در پایین قرار دارد بزنید. بعد از این کار وارد یک صفحه‌جدید شده و در آن باید یک پیش شماره مربوط به آمریکا را وارد کنید که اغلب ۲۰۱ است. سپس یکی از شماره‌های نمایش داده‌ شده را انتخاب کرده و continue را بزنید.

در مرحله‌آخر حساب برای شما ایجاد شده و شماره در پروفایل قرار می‌گیرد.می‌توان از این شماره برای مصارف گوناگون مانندچیزی که در بالا بیان‌کردیم و ایجاد حساب تلگرام یا واتساپ استفاده کنید.

برنامه ساخت شماره مجازی رایگان

 

آموزش ساخت شماره مجازی با freetone به چه صورت است؟

نرم افزار فری تون نیز مانند تکست نو است ‌که این برنامه برای اندروید وجود دارد. بعد از اینکه آن را دانلود کردید، باید با وی‌پی‌ان روشن وارد برنامه شوید. سپس مانند تکست‌نو باید یک حساب برای خود ایجاد کنید که در این حساب نیازی نیست ایمیل واقعی یا اسم و فامیل حقیقی خود را وارد کنید.

بعد از ایجاد حساب یک پروفایل برای شما ایجاد می‌شود و بعد از اینکه نشان دادید که ربات نیستید، به سوالات کپچا پاسخ دادید، می‌توانید شماره مجازی خود را دریافت کنید. از این شماره نیز می‌توانید برای عضویت در تلگرام، واتس اپ یا سایت‌های دیگر استفاده کرد، روش های دیگری هم برای ساخت شماره مجازی با فری تون وجود دارد که در پست دیگر به صورت جامع به آنها می پردازیم .

نحوه ساخت شماره مجازی با smartcall به چه صورت است؟

تقریبا بیشتر نرم افزارهایی که معرفی کردیم و یا اینکه در بازارهای اندروید برای دانلود وجود دارند، شماره‌های آمریکایی یا اروپایی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. اما در  ایدی‌تاپ به شما نرم‌افزاری را معرفی می‌کند که شماره‌های‌اندونزی را تولید می‌کند. این برای کسانی که قصد دارند یک شماره آسیایی برای ارتباط داشته باشند بسیار مناسب است.

ساخت شماره مجازی در اسمارت کال

برای ساخت شماره مجازی در اپلیکیشن smart call لازم است این نرم‌افزار را از  سایت‌های معتبر  دانلود کرده و پس از نصب با وی‌پی‌ان روشن وارد آن شد و بعد از وارد کردن شماره همراه خودتان و گرفتن کد، پروفایلی برای شما ایجاد خواهد شد که شماره در آن قرار دارد.

اگر با این شماره با کسی تماس بگیرید، روی تلفن همراه او مکان مخاطب را اندونزی نشان می‌دهند. این شماره را هم در تلگرام یا واتساپ وارد کرده و از آن بهره برد.

 

چگونه با برنامه talku شماره مجازی ایجاد کنیم؟

یکی دیگر‌از برنامه‌های معروف برای ساخت شماره مجازی talku است. آموزش ساخت شماره مجازی با talku نیز مانند نرم افزار‌های دیگر است البته برای این برنامه نیز نیاز به وی پی ان داریم.

بعد از اینکه وی پی ان را روشن کردیم برای خود حسابی را ایجاد می‌کنیم سپس بعد از ایجاد حساب می‌توان شماره مجازی را دریافت کرد. این برنامه شماره‌های آمریکا را برای شما ایجاد می‌کند و با استفاده از آن می‌توان هم تلگرام و هم واتساپ اکانت ایجاد کرد. البته اگر نیاز داشتید در سایت‌های مختلف نیز با آن نام نویسی را انجام خواهید داد.

سخن‌آخر

اگر احتیاج به شماره‌های مجازی دارید و به دنبال یک نرم‌افزار معتبر برای ساخت این شماره‌ها هستید، برترین برنامه‌ های ساخت شماره مجازی رایگان ۱۴۰۱ را در این مطلب به شما معرفی کرده ایم. این نرم افزارها بسیار کاربردی است و معمولا برای تمام گوشی‌های اندروید قابل استفاده هستند.

اگر گوشی اندروید ندارید و از ios استفاده می‌کنید، می‌توانید وارد سایت‌هایی شوید که به صورت آنلاین شماره مجازی تولید می‌کنند‌. در این صورت به راحتی می‌توانید یکی از این شماره‌ها را برای گوشی آیفون خود داشته باشید. البته گاهی برنامه‌هایی برای آیفون نیز وجود دارند که می‌توان آن‌ها را از اپ استور دانلود کرد.

در صورتی که استفاده از این اپلیکیشن ها برای شما ساده نبود و به هر دلیلی نتوانستید شماره مجازی تهیه کنید میتوانید از وبسایت خرید شماره مجازی نامبرفور Number4 شماره مورد نظر خود را تهیه کنید


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫2 دیدگاه ها

  1. خدا رو خوش نمیاد مردم رو با برنامه های پولی به اسم رایگان سر کار بزارید بعدش آدرس خرید از اون یکی سایتتون رو بزارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا