گزارش آگهی

معرفی ارزان ترین و ضروری ترین تجهیزات برای بلاگر ها

پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن شبکه های اجتماعی باعث شده تا منابع درآمدی نظیر بلاگری در دنیا رواج پیدا کند. در حالی که این منبع درآمد می تواند در زندگی افراد تحول به وجود آورد، تجهیزات و سرمایه چندان چشم گیری نیاز ندارد؛ بنابراین هر فردی با هر توانایی قادر به انجام تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز برای این کار است. افراد علاقمند به دنیای بلاگری، می توانند تجهیزات مورد نیاز برای این شغل را تهیه کرده و شانس موفقیت خود را ب حداکثر برسانند.

البته توجه داشته باشید که برای شروع کار در شبکه های اجتماعی به عنوان یک بلاگر، نیاز به خرید تجهیزات گران قیمت و اصل نیست. بلکه بهتر است کار خود را با تجهیزات کافی اما ارزان قیمت شروع کنید تا هیچ نگرانی بابت هدر رفتن هزینه آن ها وجود نداشته باشد. شما می توانید ضروری ترین تجهیزات برای بلاگر ها را با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت از فروشگاه آنلاین جانبی تهیه کنید؛ اگر چه بهتر است ابتدا با مطالعه این مطلب، به اطلاعات خود در زمینه تجهیزات مورد نیاز برای بلاگری بیفزایید.

ضروری ترین تجهیزات برای بلاگر ها

از آن جایی که وظیفه و هدف اصلی یک بلاگر جلب کردن نظر هزاران و یا حتی میلیون ها کاربر در شبکه های اجتماعی است، به نظر می رسد هر کدام از وسایل بلاگری نقش اساسی در موفقیت او خواهند داشت. به خصوص در دوران امروزی که مخاطبان به سادگی به بلاگر ها در شبکه های اجتماعی اعتماد نمی کنند و به دنبال کشف ارزش های هر کدام هستند. از جمله ضروری ترین تجهیزات برای بلاگر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. گوشی موبایل با دوربین با کیفیت

گوشی موبایل بلاگر

اولین و مهمترین گزینه، یک گوشی موبایل با دوربین با کیفیت است که امکان فیلم برداری و عکس برداری در هر زمان و مکانی به فرد می دهد. افرادی که به دنبال خرید گوشی موبایل ارزان قیمت و در عین حال دارای دوربین با کیفیت هستند، می توانند از گوشی های با صرفه برند های سامسونگ و شیائومی استفاده کنند؛ چرا که برند اپل تولید کننده گوشی هایی فوق العاده با قیمت بسیار بالا بوده و در ابتدای راه بلاگری، خرید آیفون به نفع شما نخواهد بود.

۲. میکروفون

نحوه ارتباط گیری و صحبت کردن بلاگر با دنبال کنندگان خود، تاثیر به سزایی در نتیجه کار های بلاگر خواهد داشت؛ بنابراین بهتر است یک میکروفون با کیفیت خریداری کنید تا در حین فیلم برداری صحبت شما به بهترین شکل در ویدئو ثبت شود. در حال حاضر میکروفون های مختلفی در بازار به فروش می رسند و شما می توانید با خرید آن ها، صدای ویدئو های خود را به بهترین شکل ضبط کرده و کیفیت آن ها را به حداکثر برسانید.

در مواقعی، شاید بتوان از میکروفون هندزفری نیز برای این کار استفاده کرد؛ اما پیشنهاد می کنیم بعد از این که به یک بلاگر نسبتا حرفه ای تبدیل شدید، حتما یک میکروفون با کیفیت برای خودتان تهیه کنید و از اهمیت این کار غافل نشوید.

۳. پایه نگهدارنده گوشی موبایل

یکی دیگر از ضروری ترین تجهیزات برای بلاگر ها، پایه نگهدارنده گوشی موبایل است که در پروسه ضبط ویدئو های مختلف به بلاگر کمک می کند. وجود امکانات مختلف برای تنظیم زاویه فیلم برداری گوشی در پایه نگه دارنده، باعث شده تا افراد به سادگی توانایی ضبط حرفه ای ترین ویدیو ها را داشته باشند. پیشنهاد میکنیم ابتدا نوع فیلم هایی که می خواهید در صفحات مجازی خود منتشر کنید را در نظر گرفته و سپس پایه نگهدارنده گوشی موبایل متناسب با آن را بخرید.

۴. تجهیزات نورپردازی

نورپردازی بلاگر

همان طور که می دانید، نور مهم ترین عامل تاثیر گذار در کیفیت تصاویر و فیلم های مختلف است. به همین دلیل می توان گفت بلاگری که بتواند با استفاده از تجهیزات نور پردازی نور ویدئو های خود را تنظیم کرده و روشنایی محیط فیلم برداری را به میزان مطلوب افزایش دهد، ویدئو های موفق تری خواهد داشت. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که طبیعی ترین و زیبا ترین نور در کره زمین، متعلق به خورشید بوده و بهتر است استفاده از نور خورشید را اولویت خود قرار دهید.

شاید تا به حال نام رینگ لایت را شنیده باشید. یکی از بهترین تجهیزات نور پردازی که نوع منحصر به فردی از نور پردازی را در محیط فیلم برداری انجام می دهد و زیبایی خاصی به ویدئو ها می بخشد. در حال حاضر با صرفه ترین ابزار نور پردازی برای بلاگر ها رینگ لایت بوده و به دلیل تاثیر مثبتی که در ویدئو ها دارد، عمومی ترین وسایل بلاگر ها است؛ به طوری که می توان کاربرد آن را در تمامی زمینه های بلاگری مشاهده کرد.

۵. دوربین فیلم برداری

اولین گزینه از ضروری ترین تجهیزات برای بلاگر ها، گوشی موبایل با دوربین با کیفیت بود تا فیلم برداری های خود را با استفاده از آن انجام دهید. بعد از این که مخاطبان مخصوص خود را به دست آوردید و تبدیل به یک بلاگر نسبتا شناخته شده در بین مخاطبان هدف خود شدید، بهتر است نسبت به خرید دوربین فیلم برداری اقدام کنید. مطمئنا استفاده از دوربین برای ضبط ویدئو ها تاثیر به سزایی در افزایش نجومی تعداد مخاطبان خواهد داشت؛ چرا که موجب افزایش کیفیت فیلم ها شده و ارتباط شما با مخاطبانتان را بهبود می بخشد.

مسلما در اوایل راه که شما هیچ درآمدی از راه بلاگری ندارید، خرید دوربین فیلم برداری چندان عاقلانه و منطقی نخواهد بود؛ چرا که تجهیزات این دوربین در بازار با قیمت نجومی به فروش می رسند. به همین دلیل است که به افراد پیشنهاد می کنیم تنها بعد از این که توانستند بلاگری را به عنوان یک منبع درآمد قابل استناد بشمارند، نسبت به خرید دوربین فیلم برداری با کیفیت اقدام کنند.

در مطلب فوق، شما را با ضروری ترین تجهیزات برای بلاگر ها آشنا کردیم تا در صورت تمایل با آگاهی کامل وارد این عرضه حرفه ای شوید. بسیاری از تجهیزات مورد نیاز شما در فروشگاه آنلاین جانبی موجود است و می توانید خرید خود را به صورت آنلاین از این وب سایت انجام دهید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا