گزارش آگهی

مزایای داشتن یک سایت برای کسب و کار های اینستاگرامی چیست؟

امروزه کسب و کار ها و فروش اینترنتی بسیار فراگیر شده است به همین دلیل بسیاری از افراد از سایت و یا شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها و فروش محصولات خودشان استفاده می کنند. به همین دلیل می خواهیم در ادامه به بررسی مزایای داشتن یک سایت برای کسب و کار و یا پیج های اینستاگرام بپردازیم.

مزایای داشتن یک سایت برای کسب و کار های اینستاگرامی

کسب و کار های اینترنتی در این چند سال اخیر و بعد از کرونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده اند؛ این نوع کسب و کار از مزایا و ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد به همین دلیل بسیاری از افراد در ابتدای کسب و کار خودشان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

می توان گفت پیج های اینستاگرامی زیادی خدمات و محصولات مختلفی را می فروشند و بعد از مدتی با طراحی و ساخت یک وب سایت کسب و کار خودشان را توسعه می دهند؛ حال می خواهیم بررسی کنیم که سایت برای این پیج ها چه ویژگی و مزایایی دارد؟

طراحی سایت برای کسب و کار اینستاگرامی

محکم بودن پایه های کسب و کار شما

یکی از دلایل بسیار خوبی که بسیاری از پیج های اینستاگرامی به سمت طراحی سایت می آیند به این دلیل می باشد، که ممکن است در مواردی شبکه های اجتماعی فیلتر شود و همین موضوع می تواند روی کسب و کار اینستاگرامی آن ها تاثیر زیادی داشته باشد.

افزایش حجم فروش و سود بیشتر

یکی دیگر از مواردی که می تواند برای پیج های اینستاگرامی که سایت دارند بسیار مفید باشد، افزایش فروش محصولات می باشد. کاربران می توانند به راحتی به کسب و کار شما اعتماد کنند، محصولات را به خوبی مورد بررسی قرار دهند و خرید کنند.

ارائه بیشتر اطلاعات به کاربران

به این نکته باید به خوبی توجه داشته باشید که بسیاری از کاربران تمایل دارند در زمان خرید و یا بررسی یک محصول آن را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهند. در یک پیج اینستاگرام نمی توان تمامی اطلاعات را در اختیار کاربران گذاشت؛ به همین دلیل بهترین روش استفاده از سایت می باشد، چرا که می توانید به راحتی محتوای مورد نظر خودتان را تولید کنید و در اختیار مشتریان و کاربران قرار دهید، این روش می تواند هم تجربه کاربران را بسیار راحت سازد و همچنین می تواند کسب و کار شما را حرفه ای تر و رقابتی تر کند.

پرداخت بهتر و طبقه بندی سفارشات

در پیج های اینستاگرام شما نمی توانید به راحتی تمامی سفارشات را مدیریت کنید و همچنین نمی توانید درگاه های پرداخت را به اینستاگرام متصل کنید به همین دلیل نیاز دارید به تمامی کاربرانی که قصد خرید دارند شماره کارت و توضیحات زیادی را ارائه دهید.

سایت می تواند به شما برای این موضوعات کمک بسیاری کند به دلیل آنکه می توانید به راحتی تمامی سفارشات ثبت شده در سایت خودتان را ببینید و مدیریت کنید و همچنین می توانید به درگاه های پرداخت اینترنتی سایت خودتان را متصل کنید. با استفاده از سایت می توانید میزان فروش و راحتی کسب و کار خودتان را بیش از گذشته افزایش دهید.

فروش بیشتر با سایت

ترافیک بسیار زیاد اینترنت

در تمامی پیج های اینستاگرام شما با دنبال کننده های خودتان در ارتباط هستید البته که می توانید از روش هایی برای دیده شدن پیج اینستاگرامی خودتان استفاده کنید اما ممکن است مدت زمان زیادی بگذرد. اما باید بدانید برای سایت این موضوع وجود ندارد چرا که هر روز تعداد زیادی از افراد از گوگل و اینترنت استفاده می کنند و می توانند به راحتی با سایت شما آشنا شوند.

اعتماد بیشتر به کسب و کار شما

کسب و کار های آنلاین یک فضای بسیار عالی و پر درآمد می باشد اما متاسفانه برخی از افراد سودجو به دنبال دزدی و سوء استفاده از کاربران می باشند به همین دلیل بسیاری از کاربران ممکن است به راحتی به یک کسب و کار اعتماد نکند. به همین دلیل استفاده و طراحی یک سایت مناسب می تواند اعتماد کاربران را تا حد بسیار زیادی به کسب و کار شما افزایش دهد.

امکان بروزرسانی محصولات مختلف

یکی از مشکلاتی که اینستاگرام دارد این می باشد که نمی توان محصولات را به راحتی ویرایش کرد به همین دلیل باید همیشه به مشتریان پاسخگو باشید. اما در مقابل با داشتن یک سایت مناسب می توانید تمامی محصولاتی که قصد فروش آن ها را دارید به راحتی ویرایش و بروزرسانی کنید.

چطور سایت طراحی کنیم؟

روش های مختلفی برای ساخت سایت وجود دارد. هر روشی دارای معایب و مزایای مخصوص به خود می باشد و همچنین هزینه های هر روش نیز متفاوت است.

اگر به دنبال ساخت سریع سایت هستید پیشنهاد می کنیم از پلتفرم های سایت ساز استفاده کنید. کافی است در گوگل کلمه سایت ساز یا فروشگاه ساز را سرچ کنید.

این سرویس ها این قابلیت را دارند که شما در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ دانش تخصصی بتوانید برای خودتان و شرکتتان یک سایت طراحی کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی مزایای سایت برای پیج های اینستاگرام پرداختیم. شما باید بدانید که برای پیشرفت و ارتقا یک کسب و کار و حرفه ای شدن در آن نیاز به سایتی مناسب دارید البته قدرت شبکه های اجتماعی هم می تواند کمک بسیاری به شما بکند.

مزایای داشتن سایت بسیار زیاد می باشد؛ که در این مقاله به برخی از آن ها مانند اعتماد بیشتر به کسب و کار شما، ترافیک بسیار زیاد اینترنت، بروزرسانی محصولات، افزایش فروش و اعتبار و… پرداختیم. با استفاده از سایت می توانید فروش و کسب و کار خودتان را تا حد بسیار زیادی افزایش و رقابتی تر کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا