گزارش آگهی

استخدام کارشناس شبکه و سخت افزار در شرکت‌های معتبر

مهندسان شبکه مسئول ساخت و نگهداری عملیات روزمره شبکه‌های کامپیوتری در شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند و کسب‌وکارها به این افراد برای نگه‌داشت زیرساخت‌های شبکه‌ی خود تکیه می‌‌کنند. این شبکه‌ها معمولا شامل اینترانت، اکسترانت، شبکه محلی (LAN) و شبکه گسترده (WAN) می‌شوند.

با وجود پیشرفت تکنولوژی و همچنین ورود اینترنت به تمام بخش‌های شرکت‌ها، شاهد هستیم که میزان استخدام کارشناس امنیت شبکه نیز در بازار کار افزایش پیدا کرده است. خبر خوب برای افراد خبره در حوزه شبکه و سخت افزار این است که، بسیاری از شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران به دنبال افرادی در این حوزه هستند و برای این منظور آگهی‌های استخدامی خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند.

چه شرکت‌هایی به دنبال کارشناس شبکه و سخت افزار هستند؟

از آنجایی که شرکت‌های بزرگ و شناخته شده ایران روی امنیت، مجازی سازی و رایانش ابری سرمایه‌گذاری می‌کنند، به همین خاطر، بسیاری از آنها به دنبال مهندسان شبکه هستند تا علاوه بر مسیریابی و سوئیچینگ، بر برنامه نویسی، امنیت، ذخیره سازی و سیستم‌ها تمرکز کنند.

برخی از این شرکت‌ها که نام آنها در میان منتشرکنندگان آگهی استخدامی دیده می‌شود عبارت‌اند از: آسیاتک، های وب، گروه دوران، جین وست، شاپرک، مدیا پرداز سیستم، پرداخت الکترونیک سداد، مبین نت، نقش اول کیفیت، رایتل، تامین سرمایه بانک ملت، شرکت کوبل دارو و کارگزاری آگاه.

فراموش نکنید که این شرکت‌ها و دیگر شرکت‌ها ممکن است تنها در این ماه برای موقعیت شغلی کارشناس شبکه و سخت افزار آگهی استخدامی داشته باشند؛ بنابراین هر چه سریع‌تر این آگهی‌ها و شرح شغلی آنها را بررسی کنید و پس از تطبیق آنها با رزومه خود، برای هر تعداد آگهی استخدامی درخواست ارسال کنید.

شرکت‌ها در این آگهی‌ها به دنبال چه هستند؟

در بیشتر آگهی‌های استخدامی مربوط به کارشناس شبکه، مسئولیت‌ها و نیازمندی‌های یکسانی وجود دارد. مسئولیت نگهداری و مدیریت شبکه‌های کامپیوتری، از جمله وظایف اصلی کارشناسان شبکه است که شامل نگهداری شبکه‌های کامپیوتری، زیرساخت‌های سخت‌افزاری، زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سایر سیستم‌های مرتبط می‌شود. علاوه بر این، بازیابی اطلاعات در صورت بروز مشکلات ناخواسته، محافظت از داده‌ها، محافظت از نرم‌افزار و سخت‌افزار در برابر حملات و تعویض قطعات سخت‌افزاری شبکه معیوب در صورت لزوم، از جمله کارهای دیگری است که از این کارشناسان خواسته می‌شود.

برای افزایش شانس خود در استخدام، باید درک قوی از زیرساخت شبکه و سخت افزار شبکه داشته باشید. همچنین باید بتوانید دستگاه‌های شبکه از جمله WAPها، فایروال‌ها، روترها، سوئیچ‌ها و کنترلرها را پیاده‌سازی، مدیریت و عیب‌یابی کنید. در نهایت، ساخت رزومه‌ای قوی می‌تواند شما را از دیگر متقاضیان متمایز کند.

برای مشاهده این آگهی‌های استخدامی و شرح شغلی آنها به کاریابی ایران تلنت مراجعه کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا