گزارش آگهی

مزایای خرید شماره دائمی آمریکا (گوگل ویس) برای کسب و کارهای آنلاین

بیشتر کسب و کارهای آنلاین برای پیشبرد اهداف برند خود به دنبال ساخت حساب گوگل ویس هستند؛ اما ساخت حساب گوگل ویس به این سادگی نیست و قبل از هر چیزی نیاز به شماره دائمی آمریکا دارد. برای خرید شماره دائمی آمریکا راه‌های مختلفی وجود دارد که متاسفانه تمامی این راهکارها معتبر و قابل اعتماد نیستند. لذا برای خرید شماره مجازی دائمی آمریکا پیشنهاد می‌کنیم سراغ سایت معتمد ارائه دهنده خدمات ارزی بروید تا از بابت دائمی بودن شماره خریداری شده به این شیوه مطمئن شوید. ما در این نوشته سعی کرده‌ایم شما را با دلایل نیاز به شماره مجازی و مزایای خرید شماره دائمی آمریکا برای حساب گوگل ویس آشنا کنیم تا اطلاعات اساسی و مهم را در این رابطه به دست آورید.

نحوه ساخت حساب گوگل ویس

اگر قصد ساخت حساب گوگل ویس را دارید، ابتدا باید وارد سایت رسمی Google Voice شوید؛ البته در نظر داشته باشید که برای ورود به این سایت حتما از نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید و IP را به آمریکا تغییر دهید. پس از آن باید یکی از انواع حساب کاربری (شخصی یا بیزنسی) را انتخاب و سپس به دلخواه یکی از گزینه‌های انتخاب شماره را بزنید. بعد از این به مرحله‌ای می‌رسید که نیاز به ثبت شماره مجازی دائمی آمریکا دارید و این دقیقا همان بخشی است که نیاز شما به استفاده از شماره مجازی آمریکا با قابلیت استفاده دائمی را نشان می‌دهد. از این رو حتما باید از یک سایت معتبر و قابل اطمینان فعال در حوزه فروش شماره مجاز دائمی اقدام به خرید شماره مجازی دائمی آمریکا نمایید. پس از وارد کردن شماره مجازی آمریکا در مرحله خواسته شده، کد احراز هویت برای شما ارسال می‌شود که یکبار مصرف بوده و برای ساخت حساب گوگل ویس به کار می‌رود. به این ترتیب حساب گوگل ویس شما ایجاد می‌شود و پس از آن به راحتی می‌توانید کسب‌وکار خود را در حوزه بین‌المللی رونق ببخشید.

مزایای خرید شماره مجازی دائمی آمریکا

امنیت بالا و حفظ حریم شخصی

اگر کسب‌وکاری در خارج از کشور دارید و یا در داخل ایران برندی برای خود راه‌اندازی کرده‌اید و قصد دارید در حوزه بین‌الملل هم فعالیت کنید، خرید شماره دائمی آمریکا برای سرویس گوگل ویس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با این حال به خاطر تحریم‌های موجود در حال حاضر، نیاز به استفاده از گوگل ویس برای ارتباط بیشتر با سایر کشورها بیش از پیش احساس شده است. در ذیل برای توضیح بیشتر درباره اهمیت این سرویس و خرید شماره دائمی آمریکا، مزایای خرید شماره مجازی آمریکا را با هم مرور می‌کنیم:

پشتیبانی از سیستم عامل Android و iOS

سرویس گوگل ویس نه تنها برای نسخه تحت وب قابل استفاده است؛ بلکه نسخه اندروید و آی او اس این سرویس نیز موجود بوده و شما می‌توانید در هر زمان و با هر دستگاهی (لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، آی پد، گوشی موبایل و غیره) به این پلتفرم جهانی با شماره مجازی آمریکا وصل شوید.

بدون محدودیت زمانی

استفاده از شماره مجازی آمریکا برای سرویس گوگل ویس مادام‌العمر بوده و شما تا هر زمان که بخواهید می‌توانید از خدمات گوگل ویس نهایت استفاده را بکنید.

امنیت بالا و حفظ حریم شخصی

خریدی مطمئن مجازی آمریکا با آریاپی

در صورتی که شماره مجازی دائمی آمریکا را سایت یا پلتفرم فعال و مورد اعتماد ارائه دهنده شماره مجازی در ایران خریداری کنید، می‌توانید از بابت امنیت بالای سرویس و شماره مجازی خریداری شده مطمئن شوید. با این حال توجه داشته باشید که ساخت شماره مجازی به صورت رایگان و یا دریافت آن از سایت و پلتفرم‌هایی که ادعای ارائه شماره مجازی رایگان را دارند، موجب به خطر افتادن اطلاعات حریم شخصی شما و امنیت داده‌هایتان می‌شود.

دسترسی بدون محدودیت با یکبار خرید

با خرید شماره مجازی آمریکا از منبعی معتبر و قابل اعتماد از شماره‌ای دائمی بدون نیاز به تمدید و یا پرداخت هزینه‌های آتی بهره‌مند می‌شوید. از این رو شماره‌های مجازی با یکبار خرید موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی در یاخت حساب و وریفای کردن آن در سرویس‌های خارجی می‌شود.

قابلیت استفاده در بیشتر سرویس‌های خارجی و وریفای حساب

با خرید شماره مجازی آمریکا می‌توانید در بیشتر سرویس‌های خارجی دیگر مانند واتساپ، پی پال بیزینسی، اپل آیدی و غیره اقدام به ایجاد حساب نمایید. از این رو خرید شماره مجازی آمریکا تنها برای استفاده در گوگل ویس کاربرد ندارد و به راحتی می‌توانید با شماره خریداری شده در سایر سرویس‌ها و برنامه‌های خارجی حساب بسازید و با وریفای کردن آن‌ها از خدمات هر یک بهره‌مند شوید.

ارسال پیام و تماس رایگان به آمریکا

با سرعت بالایی که سرویس گوگل ویس دارد، برقراری تماس با کاربران در آمریکا به سرعت و در لحظه انجام می‌گیرد و هیچ اختلالی در برقراری تماس یا ارسال پیام ایجاد نمی‌شود.

امکان تماس با سایر کشورها با شارژ حساب

اگر قصد تماس و مکالمه با کشورهای دیگری غیر از آمریکا و کانادا را داشته باشید، تنها با شارژ حساب از طریق سایت‌ خرید شماره مجازی می‌توانید این روند را به راحتی با چند کلیک پیگیری کنید و در لحظه حساب خود را برای تماس و مکالمه با سایر کشورها با قیمت پایینی شارژ کنید.

قابلیت انتقال و مدیریت با جیمیل شخصی

استفاده از سرویس گوگل ویس و خدمات آن با جیمیل شخصی امکان پذیر است و کاربران می‌توانند اطلاعات حساب سرویس گوگل ویس را به جیمیل شخصی خود انتقال دهند.

قابلیت تبدیل خودکار پیام صوتی به متن

سرویس گوگل ویس این امکان را به کاربران می‌دهد تا همزمان با پخش ویس کاربران، پیام صوتی آن‌ها به متن نبدیل شود. قابلیتی که در بیشتر سرویس‌های پیام رسان وجود ندارد و این به تنهایی مزیتی ایده‌آل برای گوگل ویس به حساب می‌آید.

قیمت مناسب

شماره مجازی آمریکا بسته به سرویسی که برای ان خریداری می‌شود، قیمت‌های متفاوتی دارد. در این بین قیمت شماره مجازی آمریکا برای گوگل ویس با در نظر گرفتن استفاده همیشگی و بدون نیاز به تمدید، شارژ، خرید اشتراک و هرگونه هزینه جانبی دیگر معقول و مناسب بوده و بهترین گزینه برای ساخت حساب و وریفای کردن آن در برنامه‌ها و سرویس‌های خارجی محسوب می‌شود.

بدون نیاز به پرداخت هزینه ماهانه یا سالیانه

شما با خرید گوگل ویس نیازی به پرداخت هزینه‌های دیگر ندارید؛ مگر این که قصد ارتباط با کشورهای دیگری جز آمریکا و کانادا را با گوگل ویس داشته باشید. تنها در این حالت باید حساب کاربری گوگل ویس خود را شارژ کنید؛ اما در حالت کلی هیچ هزینه اضافی برای تمدید شماره مجازی دائمی آمریکا پرداخت نخواهید کرد.

خرید شماره مجازی آمریکا (گوگل ویس) برای چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟

  • افرادی که کسب‌وکاری در خارج از کشور دارند و قصد فعالیت با شماره‌ای غیر از ایران دارند.
  • کسانی که قصد ثبت نام و وریفای حساب در سرویس‌های خارجی مانند واتساپ، اپل آیدی، تلگرام، سایت‌های فریلنسری، سایت‌های تریدینگ، فارکس، صرافی‌های خارجی و غیره دارند.
  • کسانی که نیاز به شماره ناشناس دارند.
  • افرادی که قصد برقراری تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام به آمریکا یا کانادا به صورت رایگان دارند.
  • کسانی که قصد برقراری ارتباط بیشتر با کسب‌وکارهای خارجی را دارند.
  • افرادی که برای پیشبرد اهداف خود نیاز به شماره دائمی بین‌المللی دارند.

خریدی مطمئن برای استفاده دائم از شماره مجازی آمریکا با آریاپی

مزایای خرید شماره مجازی دائمی آمریکا

با افزایش هزینه‌های سرسام آور و بالای مکالمه و تماس صوتی و تصویری با سایر کشورها، گوگل ویس به عنوان بستری برای ارائه تماس و مکالمه رایگان با آمریکا و کانادا از سرتاسر جهان روی کار آمد. با نصب این برنامه و ساخت و وریفای حساب نه تنها از مکالمه، چت و تماس رایگان با آمریکا و کانادا بهره‌مند می‌شوید؛ بلکه با پرداخت هزینه کم و شارژ حساب کاربری هم می‌توانید با کشورهای دیگر تماس برقرار کنید. البته مزایای گوگل ویس به این جا ختم نمی‌شود. شما با ایجاد حساب در گوگل ویس با شماره دائمی آمریکا به قابلیت‌ها و امکانات دیگری همچون تبدیل صوت به متن، ضبط تماس‌ها، تماس ویدئویی بدون وقفه، ثبت نام در سایر سرویس‌های خارجی با وریفای حساب، ارسال پیام به صورت گروهی، ذخیره اطلاعات و داده‌ها در حساب جیمیل شخصی و غیره دسترسی پیدا می‌کنید.

برای ورود به وبسایت آریاپی اینجا کلیک کنید

تمامی این مزایا و امکانات و خدمات گوگل ویس در صورتی برای ایرانیان فراهم می‌شود که اقدام به خرید شماره دائمی آمریکا نمایند تا به این طریق به راحتی در سرویس گوگل ویس بتوانند حسابی شخصی ایجاد و از خدمات آن در جهت پیشبرد منافع شخصی و برند و کسب‌وکار خود استفاده کنند. برای خرید شماره مجازی راه‌های زیادی وجود دارد؛ حتی برخی سایت‌ها و برنامه‌ها شماره مجازی رایگان ارائه می‌دهند؛ اما این شماره‌ها ایمن نیستند و حریم شخصی را زیر سوال می‌برند. پلتفرم ارائه دهنده خدمات ارزی و شماره مجازی در ایران با نام شناخته شده آریاپی برای چاره این مشکل، بیش از ۲۰۰ نوع شماره مجازی برای بیش از ۱۰۰۰ سرویس مختلف را با ارزان‌ترین قیمت فراهم کرده است. با مراجعه به سایت آریاپی و صفحه خدمات می‌توانید شماره دائمی آمریکا را با پشتیبانی دائم در جهت برقراری امنیت بالا و همیشگی خطوط مجازی خریداری نمایید و در صورت بروز مشکل از تیم پستیبانی ۲۴ ساعته آریاپی راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا