گزارش آگهی

هر آنچه در مورد پذیرش مقاله باید بدانیم

پذیرش مقاله به چه صورتی انجام می شود؟ برای پذیرش و اکسپت یک مقاله لازم است چه باید و نبایدهایی را در اولویت قرار دهیم؟ هزینه پذیرش مقاله چقدر است؟ مراحل پذیرش و چاپ یک مقاله به چه صورت است؟ در ادامه در نظر داریم به صفر تا صد در مورد پذیرش و اکسپت مقاله پرداخته و همچنین یکی از بهترین موسسه های فعال در این حوزه را به شما معرفی کنیم. در این صورت می توانید با بررسی دقیق، با کارشناسان با تجربه برای چاپ مقاله در تماس باشید و مقاله ی خود را با اطمینان خاطر در اولویت قرار دهید.

پذیرش مقاله چالش های خاص خود را دارد. اگر تجربه ی کافی در این مورد نداشته باشید نمی توانید با اطمینان خاطر مقاله ی خود را در یکی از بهترین مجلات چاپ کنید. داشتن مقاله های مختلف در حوزه های گوناگون از اهمیت زیادی برخوردار است. مقاله های متنوع می توانند رزومه ی شما را پربار کنند. همین امر نیز به نوبه ی خود می تواند پذیرش شما در فرصت های تحصیلی و شغلی مختلف را تسهیل بخشد. به همین دلیل است که پذیرش و چاپ مقاله توانسته در اولویت بسیاری از افراد باشد. شما می توانید صفر تا صد پذیرش و اکسپت مقاله ی خود را به موسسات فعال در این زمینه محول کنید تا هم بتوانید مقاله خود را به بهترین شکل نگارش کرده و هم بهترین ژورنال را برای ارسال آن انتخاب کنید.

پذیرش مقاله

پذیرش مقاله چیست؟

ساختار مقاله ها به چه صورت است؟

پذیرش مقاله در صورتی موفق آمیز خواهد بود که شما بتوانید مقاله ی خود را در چهارچوب مناسب آماده کنید. هر یک از ژورنال ها، خط مشی های خاص خود را برای ارسال مقاله دارند. البته علاوه بر این موارد هر مقاله ساختار مشخصی دارد که باید متناسب با آن آماده شود. بعد از آن می توانید با توجه به ژورنال مورد نظر خود تغییرات لازم را انجام دهید. ساختار یک مقاله به صورت زیر است:

  • عنوان
  • نویسنده یا نویسندگان
  • خلاصه
  • کلمه کلیدی
  • مقدمه
  • روش
  • نتایج
  • بحث
  • منابع

در صورتی که مقاله از نظر علمی و نگارش هیچ گونه ایرادی نداشته باشد. پروسه ی پذیرش آن در یک بازه ی زمانی بسیار کوتاه بدون ریجکتی های مختلف انجام می شود. البته انتخاب مجلات مناسب با حوزه ی کاری تحقیق نیز در این راستا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نکات اساسی برای پذیرش مقاله

در پذیرش مقاله توجه به برخی از باید و نبایدها از اهمیت زیادی برخوردار است. از مهمترین نکات می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • نوشتن مقاله مناسب و البته قوی
  • انتخاب مجله ی مناسب
  • انتخاب ژورنال با توجه به سطح کیفی مقاله
  • بررسی مقاله های چاپ شده

با توجه به این نکات می توانید زمان پذیرش مقاله ی خود را کاهش دهید.

هزینه پذیرش مقاله

هزینه پذیرش مقاله

هزینه پذیرش و اکسپت مقاله چقدر است؟

هزینه پذیرش مقاله یک مقدار ثابت نیست. موسسه هایی که در زمینه چاپ مقاله فعالیت دارند متناسب با فاکتورهای مختلف هزینه متفاوتی را درخواست می کنند. به همین دلیل قبل از ارزیابی دقیق نمی توان اطلاعات دقیق در مورد قیمت پذیرش مقاله ارائه داد. حتما قبل از انتخاب یک موسسه برای چاپ مقاله در یک مجله،  اطلاعات کامل در مورد هزینه مورد نیاز را دریافت کنید. در این صورت می توانید متناسب با شرایط خود تصمیم مطلوبی بگیرید. از جمله عوامل موثر در قیمت پذیرش و چاپ مقاله می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • نوع مقاله اکسپت شده
  • بازه ی زمانی مورد نیاز برای چاپ مقاله
  • چاپ مقاله ISI تضمینی

هزینه پذیرش مقاله همچنین با توجه به نوع مجله انتخاب شده نیز می تواند متغیر باشد. برخی از ژورنال ها برای چاپ مقاله، هزینه مشخصی را درخواست می کنند که این هزینه جدا از خدمات موسسه می باشد. البته برخی از ژورنال ها نیز خدمات چاپ مقاله را به صورت رایگان را در اختیار محققان قرار داده اند. همین مورد به تنهایی می تواند هزینه ی نهایی چاپ مقاله را تحت کنترل قرار دهد.

پذیرش فوری مقاله

پذیرش مقاله فوری می تواند یک تبلیغات وسوسه برانگیز باشد. ما نمی خواهیم برای شما موسساتی را پیشنهاد کنیم که این نوع از شعارهای وسوسه برانگیز را ارائه می دهند. متاسفانه سودجویان زیادی هستند که با تبلیغات دروغین به دنبال فریب افراد می باشند. آنها معمولا هزینه کم درخواست می کنند تا بتوانند توجه کاربران را به سوی خود جلب کنند. قرار است برای چاپ مقاله خود هم هزینه کنید و هم بازه ی زمانی زیادی منتظر بمانید. پس حتما موسساتی را در اولویت قرار دهید که خدمات تضمینی در اختیار شما قرار داده اند. پذیرش فوری مقاله در صورتی مقدور خواهد بود که مجلاتی را در اولویت قرار دهید که پروسه ی داوری بسیار کوتاه تری داشته باشند. همچنین مقاله به طور مطلوب نگارش یابد. این مورد نیز زمانی محقق خواهد شد که چاپ و پذیرش مقاله ی خود را به افراد با تجربه در این زمینه محول کنید.

به همین دلیل است توصیه می کنیم اگر برای اولین بار به دنبال پذیرش مقاله ی خود هستید و تجربه ی کافی ندارید با این موسسات همکاری کنید. در این صورت می توانید مطمئن شوید که مقاله شما در یک مجله معتبر در بازه ی زمانی کوتاه چاپ خواهد شد.

مراحل پذیرش مقاله

مراحل پذیرش مقاله

پذیرش مقاله زیر نظر بهترین موسسه فعال در حوزه چاپ مقاله

پذیرش مقاله خود را زیر نظر موسسه های معتبر و مجرب نهایی کنید تا مطمئن شوید احتمال ریجکتی آن بسیار کم است. دلیل این امر آن است که مقاله ی شما با استانداردهای کامل نگارش یافته و در ژورنال های معتبر چاپ می شود. در حال حاضر موسسه های مختلفی در این حوزه فعالیت دارند. هر یک از آنها نیز به منظور جلب توجه کاربران خدمات متفاوتی در نظر دارند. موسسه ژورنال یاب خدمات چاپ و اکسپت مقاله در ژورنال های معتبر و مورد تایید وزارت علوم ارائه می دهد. شما می توانید با اطمینان خاطر، موسسه ژورنال یاب را در اولویت قرار دهید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر تردید نکنید هم اکنون با شماره های مندرج در وب سایت موسسه ژورنال یاب در تماس باشید. زمان آن رسیده است که نتایج علمی و تحقیقات خود را در ژورنال های معتبر با میزان پذیرش بالا به چاپ برسانید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا