گزارش آگهی

اس‌اس‌دی ADATA LEGEND 850 LITE به بازار ایران رسید؛ با لگ و تاخیر در بازی‌ها خداحافظی کنید

اگر می‌خواهید با یک SSD پرسرعت PCIe Gen4 کارایی کامپیوتر یا حتی کنسول بازی پلی استیشن ۵ خود را بالا ببرید و از شر تأخیر در لود شدن بازی‌ها خلاص شوید، بهتر است بدانید یکی از ارزشمندترین آنها در بازار ایران هم عرضه شده است. در ادامه می‌توانید با ADATA LEGEND 850 LITE و مزایای آن برای PC گیمینگ و PS5 آشنا شوید.

دیگر لازم نیست به دلیل قیمت بالا دور SSD های خوش قیمت PCIe Gen4 را خط بکشید، چراکه مدل‌های خوب و خوش قیمت هم یافت می‌شود.

به حداقل رساندن انتظار در بازی‌ها با ای‌دیتا LEGEND 850 LITE

LEGEND 850 LITE ای دیتا یک اس اس دی PCIe Gen4 خوش قیمت با پشتیبانی از آخرین پلتفرم‌های هر دو AMD و اینتل در کنار پلی استیشن ۵ است. بیشینه سرعت خواندن و نوشتن این SSD ها به ۵,۰۰۰ و ۴,۲۰۰ مگابایت در ثانیه می‌رسد که می‌تواند سرعت لود شدن بازی‌ها، پروژه‌های سنگین و برنامه‌های تخصصی را به شدت بالا ببرد و تأخیر و لگ زدن را از میان بردارد.

ADATA LEGEND 850 LITE

ارتباط سریع PCIe Gen4 x4 و سازگاری با دستگاه‌های مختلف

لجند ۸۵۰ لایت ای دیتا از با بهره گیری از استانداردهای  PCIe Gen4 و NVMe 1.4، یک انتخاب عالی برای بالا بردن سرعت سیستم‌های کاری، گیمینگ و حتی پلی استیشن ۵ با هزینه معقول است. علی رغم خوش قیمت بودن و کیفیت ساخت بالای اس اس دی ADATA LEGEND 850 LITE، دوام این سری به ۴۵۰ ترابایت می‌رسد. شما می‌توانید این محصول ارزشمند را در ظرفیت‌های ۵۰۰ گیگابایت، ۱۰۰۰ گیگابایت و ۲۰۰۰ گیگابایت با گارانتی خوش نام آونگ تهیه کنید.

ای‌دیتا LEGEND 850 LITE

دفع حرارت موثر بدون افت کیفیت و سرعت LEGEND 850 LITE

فرقی نمی‌کند که از یک PC دسکتاپ پرقدرت، نوت بوک یا PS5 استفاده کنید، اس اس دی ADATA LEGEND 850 LITE با داشتن سرعت و دوام بالا در کنار حرارت گیر آلومینیومی کارآمد، سرعت بالا را به سیستم یا کنسول بازی شما هدیه می‌دهد و دیگر لازم نیست لگ و تأخیر در بارگذاری فایل‌ها یا بازی‌ها را تحمل کنید.

اس اس دی ADATA LEGEND 850 LITE

این محصول تا ۳ برابر سریع‌تر از SSD های PCIe Gen3 و تا ۹ برابر سریع‌تر از SSD های SATA است. البته لجند ۸۵۰ لایت با مادربردها و لپ تاپ‌هایی که از PCIe 3.0 پشتیبانی می‌کنند نیز سازگاری دارد.

LEGEND 850 LITE

گارانتی معتبر و قیمت مناسب اس اس دی ای دیتا LEGEND 850 LITE

شما می‌توانید SSD ای دیتا LEGEND 850 LITE را با یک قیمت معقول و گارانتی معتبر آونگ تهیه کنید. این محصول دارای ۳ سال ضمانت است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا