گزارش آگهی

معرفی پاورهای سری XPG CORE REACTOR II؛ تجمیع هر آنچه برای بهترین بودن لازم است

برند XPG که با رشد توقف ناپذیر محبوبیت در بین گیمرها روبرو است، سری XPG CORE REACTOR II از پاورهای GOLD خود را معرفی کرد. این پاورها از طراحی مُدرن و منطبق بر استاندارد ATX 3.0 برخوردار هستند و در کنار کیفیت ممتاز همیشگی محصولات XPG برای گیمرها و طراحی جمع و جور، یک انتخاب ایده آل برای سال ۲۰۲۳ است. در ادامه این نوشتار با ویژگی‌های برجسته پاورهای جدید XPG آشنا شوید.

XPG به عنوان یک برند مخصوص گیمینگ که محصولاتی با بهترین کارایی و سازگاری با نیازهای گیمرها عرضه می‌کند، در طراحی و ساخت پاورهای مرغوب سری XPG CORE REACTOR II بازخورد خریداران را مورد توجه قرار داده است. حاصل این کار ارائه توان‌های جدید ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ وات در کنار طراحی شکیل‌تر است که بهتر از همیشه با کارایی بالا و «ویژگی ذاتی گیمر پسند بودن» محصولات ایکس پی جی هم خوانی دارد.

سازگاری کامل با استاندارد ATX 3.0

پاورهای سری XPG CORE REACTOR II GOLD نه تنها به طور کامل با الزامات استاندارد Intel ATX 3.0 سازگاری دارند و آن را پاس می‌کنند، بلکه حتی در موارد زیادی فراتر از الزامات اینتل هستند که به خوبی طراحی پیشرفته و مُدرن آنها را نشان می‌دهد. این پاورها با داشتن کانکتور تغذیه VHPWR12 و طراحی پرقدرت، انتخاب بی نقصی برای کارت‌های گرافیک پرمصرف و حرفه‌ای PCIe 5.0 هستند.

پاور‌های سری XPG CORE REACTOR II GOLD

همچنین پاورهای سری رآکتور ۲ ایکس پی جی از جدیدترین پیشرفت‌ها در صنعت الکترونیک و پاور برخوردار هستند که نهایت اعتماد پذیری و سازگاری را به آنها بخشیده است.

طراحی پرقدرت با قطعات مرغوب و راندمان انرژی بالا

پاورهای XPG CORE REACTOR II GOLD افزون بر اینکه موفق به اخذ گواهینامه معتبر راندمان انرژی PLUS Gold80 شده‌اند، راندمان انرژی آنها تقریباً به Platinum می‌رسد که بیانگر راندمان بالای طراحی و قطعات بکار رفته در آنها است. این موضوع تضمین کننده پشتیبانی کامل از جدیدترین کارت‌های گرافیک و پردازنده‌های روز دنیا با کمترین اتلاف انرژی و تولید گرما است.

پاور‌های سری XPG CORE REACTOR II GOLD

کاربران می‌توانند این پاورهای گُلد باکیفیت را بسته به نیاز خود در توان‌های ۶۵۰، ۷۵۰، ۸۵۰، ۱۰۰۰ یا ۱۲۰۰ وات تهیه کنند و برای هر سیستمی با هر نوع کاربری ایده آل هستند. همچنین خریداران می‌توانند این پاورها را در دو رنگ مشکی یا سفید انتخاب کنند.

محافظت کامل و طول عمر بالا

پاور‌های سری XPG CORE REACTOR II GOLD

پاور‌های سری XPG CORE REACTOR II GOLD دارای ۸ پروتکشن ایمنی شامل OPP، UVP، OVP، SCP، OTP، OCP، NLO و SIP هستند که محافظت کامل از قطعات سیستم کاربر و خود پاور را به ارمغان می‌آورد. همچنین این پاور‌ها با داشتن طول عمر بالا و گارانتی بلند مدت، بدون دغدغه برای خریداران می‌توانند سال‌ها، تأمین کننده انرژی سیستم حرفه‌ای آنها باشند.

حرف آخر

ATX 3.0 استاندارد جدیدی در دنیای سخت افزار و ضرورتی برای قطعات آینده است. شما می‌توانید با انتخاب پاورهای سری XPG CORE REACTOR II GOLD که از بالاترین کیفیت و ایمنی برخوردار هستند، سیستم خود را برای سخت افزارهای آینده تجهیز کنید.

پاورهای XPG با گارانتی خوش نام و با سابقه «آونگ» در بازار ایران عرضه می‌شوند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا