گزارش آگهی

جدید ترین قابلیت های دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی و نظارتی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی در هر فضای عمومی یا محل کار تبدیل شده است. در این بین شرکت‌ های تولید دوربین مداربسته به دنبال ارائه راهکارها و تکنولوژی‌ های جدید برای ارتقاء محصولات خود هستند؛  هر کدام از قابلییت های دوربین مداربسته به منظور رفع نیازهای مشتری ارائه می شوند همچنین کمپانی های بزرگی مانند داهوا یک قدم فراتر گذاشته و با استفاده از دوربین مدار بسته راه حل های کار گشایی برای زندگی روزمره، کسب و کارها و حتی محیط زیست در نظر گرفته است. شناخت تمام فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا باعث شده پاسخ های خلاقانه ای برای تامین امنیت و نظارت در نظر گرفته شود. در این مطلب می خواهیم با سه مورد از فناوری ها و راه حل های کمپانی داهوا که در بهبود نظارت بر اماکن و بالا بردن سطح امنیت دخیل بوده اند بیشتر آشنا شویم.

دوربین مداربسته

تشخیص پارک غیرقانونی توسط دوربین داهوا

پارک خودرو به صورت غیرمجاز به یک چالش بزرگ برای ادارات حمل و نقل و افسران راهنمایی و رانندگی تبدیل شده است، به ویژه در شهرهایی که شلوغ و پر ترافیک هستند. اجرای یک راه حل هوشمندانه توسط دوربین داهوا برای کمک به حفظ نظم شهری و کاهش مشکلات ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هنگامی که وسیله نقلیه ای در منطقه پارک ممنوع پارک می کند، زنگ هشدار دوربین داهوا به صدا در می آید و آژیر هشدار برای اخطار خروج خودرو فعال می شود. این راه حل دوربین داهوا از نمایش همزمان نماهای پانوراما و جزئیات تصویر دوریبن مداربسته تشکیل شده است که به تشخیص پارک غیرقانونی تا شعاع ۱۰۰ متری می پردازد. دوربین پانوراما تشخیص پارک غیرقانونی را اجرا می کند در حالی که دوربین جزئیات زوم می کند تا هنگام وقوع پارک غیرقانونی خودرو تخلف را ضبط کند. شماره پلاک و سایر اطلاعات متخلف را می توان  از تصاویر ضبط شده دوربین داهوا شناسایی کرد و به عنوان مدرک ارجاع داد. این قابلیت دوربین داهوا هزینه های نیروی کار را تا حد زیادی کاهش می دهد و کارایی را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

دوربین داهوا

حفاظت دوربین داهوا از منابع طبیعی

دوربین داهوا به حفاظت از منابع طبیعی کمک کرده و همواره یار محیط زیست بوده و به آن خدمت رسانی کرده است. برای مثال رودخانه توئو رودخانه ای به طول ۶۵۵ کیلومتر است که میزبان گونه های مختلف ماهی از جمله گربه ماهی جنوبی، تیلاپیا، گربه ماهی پوزه بلند و ماهی هالتر است. با وجود ممنوعیت ماهیگیری در این رودخانه فعالیت‌های ماهیگیری غیرقانونی هنوز هم در آب‌های آن اتفاق می‌افتد. صید غیر قانونی که عمدتاً غیرقابل شناسایی و از دید پنهان هستند توسط دوربین داهوا کنترل شده و در نتیجه از منابع طبیعی آبزی در رودخانه محافظت می شود. با راه حل نظارت تصویری دوربین داهوا، فرآیند گشت زنی کارآمدتر و موثرتر ساده شده است. برای مثال سیستم دوربین داهوا هر نیم ساعت تمامی نقاط از پیش تعیین شده را بازرسی می کند و با اسکن خودکار فعالیت ها، تخلفات را شناسایی می کند سپس به محض پیدا کردن موقعیت‌های غیرعادی برای پرسنل مدیریت یک آلارم ارسال می‌کند. همچنین با وجود تخلفات بیشتر در شب دوربین داهوا با استفاده از فناوری تصویربرداری حرارتی، مزاحمان یا کشتی های ماهیگیری غیرقانونی را به سرعت شناسایی کرده و اطلاع رسانی می کند. دوربین داهوا با ارائه راه حل های خلاقانه مانع تخلفات این چنینی و حفظ محیط زیست شده است؛ نوآوری فناوری هوش دیجیتال و کاربردهای بیشتر این سیستم به ساخت منابع طبیعی سالم و فراوان در سراسر جهان کمک خواهد کرد.

دوربین مداربسته داهوا

دوربین داهوا با راه‌ حل‌های ساختمان‌سازی هوشمند

در میان گرم شدن کره زمین، الگوهای شدید آب و هوا و سایر مسائل زیست محیطی راه حل های بسیاری برای کاهش میزان کربن و گازهای گلخانه ای ارائه شده است. از جمله اقدامات زیست محیطی داهوا در این راستا هوشمند سازی ساختمان ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می باشد. دوربین داهوا با طرح راه‌حل‌های ساختمان هوشمند که از اینترنت اشیا و داده‌هایی که تولید می‌کنند برای سبزتر کردن ساختمان‌ها و کارآمدتر کردن انرژی استفاده می‌کند. دوربین داهوا با  سوئیچ هوشمند هوا مصرف برق را بهینه کرده و خطرات احتمالی آن را کاهش می دهد.

کمپانی داهوا با هدف ایجاد محیطی امن و نظارت بر اماکن کلیدی دوربین مداربسته های با توجه به سیستم کنترل ترافیک، کنترل پالایشگاه، مناطق نظامی و مراتع طراحی و تولید می کند. همچنین دیگر کمپانی های دوربین مداربسته با طرح سناریو های مختلف دوربین مداربسته های متعددی را تولید کرده اند که پاسخگو نیاز روزمره خواهند بود. تعدد و کاربرد دوربین های مداربسته تنوع بسیار بالایی را در اختیار کاربران این حوزه قرار داده است. برای مثال پروژه های بزرگ ساختمانی و تجاری با توجه به موقعیتی که دارند مشاوره می گیرند تا خرید عمده دوربین مداربسته به صورت تخصصی انجام شود و دوربین های هوشمند و کارآمدی برای نظارت ۲۴ ساعته به کار گرفته شوند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا