گزارش آگهی

معرفی بهترین دیتاسنترهای جهان و ایران!

برای حفظ و نگهداری از اطلاعات حجیم در فضای وب، انتخاب بهترین دیتاسنتر اهمیت بالایی دارد. دیتاسنتری که برای نگهداری از سرورها انتخاب می‌شود، به‌طورمستقیم بر عملکرد سرورها و کاربرانی که به هر نحوی با آن‌ها در ارتباط‌اند، تاثیر می‌گذارد. در دهه‌های گذشته، دیتاسنترهای مختلفی در سراسر جهان ایجاد شده‌اند و همه آن‌ها در تلاش‌اند تا بالاترین سرعت را به کاربران خود ارائه دهند.

در ادامه این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین دیتاسنترهای جهان را به شما معرفی کنیم. همچنین، در پایان یکی از بهترین دیتاسنترهای ایران را معرفی خواهیم کرد. اگر برای تداوم کسب‌وکار خود باید همیشه آنلاین و در دسترس باشید، در ادامه با معرفی بزرگترین دیتاسنترهای جهان همراه ما باشید.

دیتاسنتر Hetzner؛ اولین مورد در لیست بهترین دیتاسنترهای جهان

دیتاسنتر Hetzner (هتزنر)، در سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را در زمینه میزبانی وب، سرور و دیتاسنتر آغاز کرد. این دیتاسنتر در ۳ مکان اصلی دایر شده است و خدمات مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد. ۲ پایگاه اصلی دیتاسنتر هتزنر در فالکن‌اشتاین (Falkenstein) و نورنبرگ (Nuremberg) آلمان قرار دارد؛ به همین دلیل دیتاسنتر Hetzner به‌عنوان یکی از بهترین دیتاسنترهای دنیا برای ارائه سرور مجازی آلمان محسوب می‌شود.

علاوه‌بر این دو پایگاه، پایگاه داده هتزنر یک مرکز داده دیگر در هلسینکی (Helsinki) فنلاند دارد. به همین دلیل این دیتاسنتر، به‌عنوان یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات دیتاسنتر و سرورهای ابری در اروپا است. ازجمله ویژگی‌های مثبت درباره دیتاسنتر هتزنر می‌توان به فیمت‌گذاری مناسب، تجهیزات پیشرفته، ارائه سرویس‌های گوناگون، سازگاری با محیط زیست و پشتیبانی منظم اشاره کرد.

دیتاسنتر OVH؛ بهترین دیتاسنتر برای خرید سرور مجازی فرانسه

به‌عنوان یکی دیگر از بهترین و بزرگترین دیتاسنترهای جهان، باید به دیتاسنتر OVH اشاره کنیم. OVH یک شرکت رایانش ابری فرانسوی است که خدماتی مانند: سرور مجازی فرانسه، سرور اختصاصی و خدمات میزبانی وب را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

این دیتاسنتر در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و تابه‌امروز بهترین و به‌روزترین خدمات را عرضه کرده است. درحال‌حاضر این دیتاسنتر بیش از ۳۰ مرکز نگهداری از داده در سراسر جهان دارد. باوجود استفاده از پیشرفته‌ترین سخت‌افزارها و مدرن‌ترین تجهیزات، قیمت سرویس‌های ارائه‌شده در OVH بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

بهترین دیتاسنتر

دیتاسنتر Redstation؛ بهترین شرکت ارائه‌دهنده سرور مجازی انگلیس

دیتاسنتر Redstation (رداستیشن) یک شرکت ارائه‌دهنده تجهیزات سرور و میزبانی وب است که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. این شرکت بهترین سرورهای مجازی انگلیس را ارائه می‌دهد و درحال‌حاضر میزبانی از هزاران وب‌سایت و سرورهای مختلف را بر عهده دارد.

سرویس‌های دیتاسنتر Redstation از آپتایم بالا، امنیت، پشتیبانی شبانه‌روزی و پینگ بسیار برخوردار است. با استفاده از سرور دیتاسنتر Redstation، به یک IP ثابت انگلستان دسترسی خواهید داشت. به‌طورکلی، قیمت سرور مجازی انگلیس از دیتاسنتر Redstation، نسبت به سایر سرورهای مجازی انگلستان مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ بااین‌حال اگر بودجه کافی برای خرید سرور انگلیس را ندارید، با خرید سرور مجازی ایران نیز به سرعت بالای اتصال و آپتایم ۹۹ درصد دسترسی خواهید داشت.

دیتاسنتر SoftLayer IBM؛ بهترین دیتاسنتر با مراکز داده گسترده در سراسر دنیا

یکی دیگر از بهترین دیتاسنترهای جهان، دیتاسنتر SoftLayer IBM است. درواقع، کمپانی SoftLayer یکی از زیرمجموعه‌های شرکت آمریکایی IBM به شمار می‌رود که بهترین خدمات را با قدرتمندترین تجهیزات و به‌روزترین امکانات به کاربران ارائه می‌دهد. این کمپانی از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرد و تابه‌امروز در بیش از ۶۰ مرکز داده در سراسر جهان مستقر شده است.

با استفاده از تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته ازجمله رمزنگاری داده‌ها و مکانیزم‌های مربوط به دسترسی، از داده‌های کاربران در سرورهای دیتاسنتر SoftLayer IBM به‌خوبی محافظت می‌شود. این دیتاسنتر با پشتیبانی ۷/۲۴ و ارائه سرویس‌های متنوع، رضایت کاربران را در سراسر جهان جلب کرده است.

برتینا؛ یکی از معتبرترین و بهترین دیتاسنترهای ایران

اگر به دنبال بهترین دیتاسنترهای ایرانی هستید، بدون شک برتینا را به شما معرفی می‌کنیم. برتینا با داشتن ۳ مرکز داده در تهران، اصفهان و مشهد، خدمات ایمن با سرعت بسیار بالا را به کلیه کاربران در سراسر کشور ارائه می‌دهد. برتینا در سال ۱۳۹۵ تأسیس شد و درحال‌حاضر یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین دیتاسنترهای ایران محسوب می‌شود. بعد از خرید سرور مجازی ایران از برتینا، به‌راحتی می‌توانید منابع سرور را متناسب با نیاز خود ارتقا دهید و از پشتیبانی شبانه‌روزی بهره‌مند خواهید شد.

بهترین دیتاسنتر ایران

تجربه سرعت اتصال بالا و امنیت اطلاعات با خدمات دیتاسنتر برتینا

انتخاب بهترین دیتاسنترهای جهان برای استفاده از خدمات در فضای وب، علاوه‌بر فراهم کردن سرعت بالا، از نظر امنیتی نیز اهمیت دارد؛ به همین دلیل باید برای در انتخاب دیتاسنتر میزبان سرورهای اینترنتی، به اعتبار آن دیتاسنتر توجه داشته باشید. برتینا به‌عنوان یکی از بهترین دیتاسنترهای ایران، انواع خدمات در فضای وب را به شما ارائه می‌دهد. در برتینا سرور مجازی از دیتاسنتر اختصاصی این مجموعه ارائه می‌شود. همچنین سرور مجازی آلمان از دیتاسنتر Hetzner و سرور مجازی فرانسه از دیتاسنتر OVH قابل‌تهیه هستند.

دیتاسنتر برتینا در مرکز ایران قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور به‌راحتی می‌توانند از بالاترین سرعت و قدرت اتصال بهره ببرند. علاوه‌بر این، مشتریان می‌توانند با استفاده از خدمات کولوکیشن دیتاسنتر برتینا، از خدمات این مجموعه برای مدیریت و نگهداری سرورهای خود استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات برتینا به سایت این مجموعه به نشانی bertina.ir سر بزنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا